Praha, 2. prosince 2019
Praha, 2. prosince 2019 - Za celou kampaň Black Friday přesáhly tržby MALL GROUP 4,7 miliardy korun, což znamená oproti loňskému roku růst o 60 procent. Jen e-shop MALL.cz prodal zboží v hodnotě 1,8 miliardy korun. Jde o meziroční růst o více než 50 procent. Internetovým obchodům MALL se dařilo nejenom v Česku, ale i v ostatních zemích, kde skupina MALL působí. Rekordmanem bylo po celou dobu kampaně Chorvatsko, kde tržby meziročně rostly o více než 160 procent.
E-shop letos spustil Black Friday s výrazným předstihem, už 18. října jako první v Česku představil prvních dva tisíce akčních produktů s výraznou slevou. Postupně představil přes dvacet tisíc produktů za zvýhodněnou cenu. Během Velkého finále Black Friday e-shop doplňoval každý den stovky produktů, a nabídka se tak měnila každou hodinu.
„Letošní Black Friday potvrdil, že tato akce oslovuje čím dál více Čechů. Od startu kampaně jsme viděli skokové růsty prodejů u většiny dárkových kategorií, od mobilních telefonů a drobné elektroniky přes hračky až po oblečení a doplňky,“ říká Olda Bajer, CEO skupiny MALL, a dodává: „Náš web MALL.cz jen za uplynulý víkend navštívil více než milion zákazníků.“ Největší zájem o nakupování měli lidé v pátek 29. listopadu, který se stal vůbec nejsilnějším pro celou skupinu MALL. Největší špičku však web MALL.cz zaznamenal v neděli ve 20 hodin, kdy na něm bylo v jeden moment více než osm tisíc zákazníků.
Hity letošního Black Friday na MALL.cz
V rámci Black Friday zákazníci nejčastěji nakupovali především vánoční dárky nebo akci využili k pořízení vybavení do domácnosti nebo nákup vánoční dekorace a čisticích prostředků pro vánoční úklid. Během uplynulého víkendu byl největší zájem o hračky, malou bílou techniku a mobilní telefony.
Mezi nejprodávanější hračky patřilo Lego Technic 42071 Buldozer, kterého se jen za víkend prodalo na více než 400 kusů. Dalším bestsellerem byla stavebnice Lego Duplo 10835 Rodinný dům a Lego Friends 41335 Mia a její domek na stromě. Kromě Lega byl velký zájem o deskové hry, panenky a produkty s pohádkovými motivy Frozen.
Mezi nejprodávanější produkty patřily i nadále televizory, jejichž prodeje rostou ve srovnání s loňským rokem o stovky procent. Češi se připravují na nový vysílací standard a pořizují nový televizor sobě a svým blízkým pod stromeček. K nejčastěji objednávaným modelům patří Samsung UE55RU7092 s 4K Ultra HD a úhlopříčkou 138 cm (55").
Prodeje rostly také u chytrých telefonů, příslušenství a fitness náramků. Extrémní zájem byl o bezdrátová sluchátka Apple AirPods s nabíjecím pouzdrem z letošního roku. Více než tisíc zákazníků si pořídilo černý fitness náramek Mi Band 4 od Xiaomi. K nejprodávanějším chytrým telefonům patřil Redmi Note 7 4GB/64GB od Xiaomi, Honor 10 Lite 3GB/64GB a pomyslnou trojici uzavírá Apple iPhone 8.
K dalším bestsellerům patřil kompaktní plnoautomatický kávovar Espresso Delonghi ECAM 22.110 W. K a také vysavač Philips FC 6405/01 se systémem PowerPro Aqua, který vysává a vytírá jedním tahem. a robotický vysavač Sencor SVC 9031 RD.