CZ back to school


MALL.cz úspěšně realizoval první guerillovou kampaň s přímým zapojením výrobce

Praha, 4. května 2017

  • Přímá spolupráce na kampani se společností Philips
  • Další silný virální zásah na sociálních sítích
  • Nové možnosti spolupráce pro značky v portfoliu MALL.cz
Saeco
Saeco

Praha, 4. května 2017 - MALL.cz poprvé realizoval produkci guerillové kampaně přímo ve spolupráci s výrobcem. Spolu se společností Philips nainstaloval MALL.cz na pražském Jungmannově náměstí obrovský kávovar Saeco Incanto v nadživotní velikosti, aby neotřelým způsobem upoutal pozornost náhodných kolemjdoucích a následně je překvapil šálkem dobré kávy.

Kávovar byl instalován jako naprosto věrná kopie originálního kávovaru se všemi potřebnými detaily v měřítku 1:20, měřil 2,51 metrů. Uvnitř instalace se skrývali tři asistenti, kteří zábavnou formou připravovali chutnou kávu a darovali ji kolemjdoucím. Asistenti reprezentovali velice sofistikované procesy v kávovaru, které probíhají po jednoduchém stisku tlačítka pro přípravu kávy.

„Cílem této kampaně bylo ukázat zákazníkům, jak chutnou kávu si mohou doma s našimi přístroji jednoduše připravit,“ dodává Marie Žouželková ze společnosti Philips. „Díky skvělé spolupráci s MALL.cz se podařilo naši kampaň správně prezentovat i na sociálních sítích a zasáhnout tak nadprůměrný počet uživatelů.“

Video z kampaně má po prvním týdnu od zveřejnění videa již přes 1,1 milionu zhlédnutí, 1,7 tisíce sdílení a skoro deset tisíc liků. Výsledky se blíží úspěchu vánočního videa s Leošem Marešem.

„Úspěch videa i celé kampaně jasně dokazuje sílu i virální potenciál takovýchto projektů,“ doplňuje Jan Kufel ze Social Media Teamu MALL.cz. „Snažíme se pracovat s autentickými emocemi, a i proto je podobný obsah pro uživatele atraktivní.“

Přímou spoluprací se značkami z portfolia MALL.cz se výrobcům i dodavatelům otvírají nové možnosti prezentace a oslovení zákazníků. MALL.cz tak pokračuje v realizaci nové marketingové strategie výrazně zaměřené na obsahový marketing.

Saeco