CZ kviff


Tiskové zprávy 2017

  • Do konce roku přes 100 zapojených obchodníků a 15% podíl obratu. MALL GROUP posiluje partnerský prodej

    20. 4. 2017

    MALL GROUP představil novou B2B strategii pro následující období. Jejím hlavním pilířem se stává partnerský prodej. Ten v současné době využívají desítky velkých tuzemských obchodů, přičemž jejich počet se chystá společnost zásadním způsobem navýšit. MALL GROUP nabízí především významný dosah v rámci středoevropského regionu – partnerům totiž umožní oslovit až 500 tisíc unikátních návštěvníků, kteří měsíčně přicházejí na stránky e-shopu MALL.cz, a zároveň prostřednictvím skupiny MALL GROUP efektivně prodávat na šesti evropských trzích s dosahem k více než 60 milionům potenciálních zákazníků.

    Celá zpráva

  • MALL.cz klade důraz na obsah: Tereza Hajná v čele Content Marketingu

    6. 4. 2017

    MALL.cz nadále zlepšuje zákaznickou zkušenost, personalizaci a budování vztahu se zákazníky v rámci obsahového marketingu. Na pozici Head of Content Marketing zaštiťuje marketingovou strategii a tvorbu obsahu Tereza Hajná. Obsahový marketing je jedním z významných pilířů nové marketingové strategie, která bude formou tzv. „best practices“ postupně nasazována ve všech dalších zemích, kde MALL GROUP působí.

    Celá zpráva

  • Sean Gaddis nově vede marketingový tým MALL GROUP

    28. 3. 2017

    Do čela marketingového týmu MALL GROUP přichází Sean Gaddis. Zodpovědný bude nejen za MALL.cz, ale i ostatní vertikály, které bude postupně integrovat pod jednotnou marketingovou strategii. Implementace kompletně nové strategie by se měla spustit v průběhu dubna a zaměří se především na příběhy a zážitky z nakupování.

    Celá zpráva

  • MALL.cz posiluje social media tým, bude se soustředit na interaktivní obsah a user experience

    5. 1. 2017

    Do social media týmu společnosti MALL.cz nastoupili Jan Kufel a Karel Videcký. Jejich hlavním úkolem bude připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce a měřit a analyzovat její výsledky. Soustředit se budou především na interaktivní styl obsahu, který přinese cílovému publiku nákupní inspiraci a pomůže s finálním výběrem produktů. V oblasti zákaznické péče by se měla komunikace přesunout za využití sociálních sítí do reálného času.

    Celá zpráva