Vánoční projekt Ewy Farne a MALL.cz pomohl tělesně postiženým
18. 12. 2017Předáním šeku v hodnotě 60 000 korun vyvrcholila charitativní akce Ewy Farne ve spolupráci s MALL.cz. „Srdcem“ projektu byla Ewina první vánoční píseň a klip Vánoce na míru, který jen na YouTube nasbíral přes 5 milionů zhlédnutí.
MALL.cz ve stylu Star Wars – další guerillová kampaň s přímým zapojením značky
13. 12. 2017MALL.cz představil další úspěšnou guerillovou kampaň, kterou tentokrát realizoval pro značku Phillips. Kampaň se zaměřila na propagaci nových holicích strojků v designu Star Wars v návaznosti na uvedení premiéry nového filmu do kin.
MALL.cz spouští odloženou platbu: Díky ní si Češi letos pořídí vánoční dárky až za 30 milionů
12. 12. 2017MALL.cz spustil ve spolupráci s online platebním nástrojem Lymet.cz novou unikátní službu pro odložené platby. Vyniká jednoduchostí použití a tím, že za odložení zákazník neplatí nic navíc.
Vedení MALL GROUP posílí Michal Špak z Notina, povede Vivantis i celý segment Zdraví & Krása
11. 12. 2017Bývalý výkonný ředitel Notina, Michal Špak, posiluje vedení MALL GROUP. V rámci skupiny bude strategicky řídit segment Zdraví & Krása a dále bude z pozice generálního ředitele zodpovědný za skupinu e-shopů Vivantis.
MALL.cz realizoval další dvě úspěšné virální kampaně na sociálních sítích
5. 12. 2017MALL.cz pokračuje ve spolupráci s oblíbeným moderátorem Leošem Marešem a spolu s ním opět zapojuje do kampaně i své fanoušky. Na úspěšnou interaktivní kampaň k Black Friday navazuje stejně originálně pojatá část vánoční kampaně s mottem „Úsměvy nás sbližují“.
Během Black Friday odbavilo distribuční centrum MALL.cz 548 tisíc kusů zboží
28. 11. 2017MALL GROUP úspěšně zakončil Black Friday, osmidenní kampaň, která definitivně zahájila hlavní vánoční nákupy. Během letošní akce distribuční centrum v pražských Jirnech v rámci nepřetržitého dvousměnného provozu odbavilo přes půl milionu kusů zboží, což je o 80 % více než v loňském roce.
MALL.cz se stal oficiálním partnerem českého olympijského týmu
21. 11. 2017MALL.cz se stal hrdým partnerem českého olympijského týmu, jehož nejbližší velkou akcí jsou XXIII. zimní olympijské hry, které se budou konat v jihokorejském Pchjongčchangu od 9. 2. do 25. 2. 2018. Zákazníci a fanoušci budou moci nově už od 21. listopadu na MALL.cz zakoupit zimní olympijskou kolekci značky ALPINE PRO.
Black Friday zahajuje vánoční špičku na MALL.cz, slevy půjdou až k 75 %
20. 11. 2017MALL.cz v neděli 19. listopadu spustil jednu ze svých nejúspěšnějších kampaní, Black Friday. Ta tradičně poběží celý týden, během kterého budou mít zákazníci možnost vybírat z tisíců produktů v akčních slevách až do výše 75 %.
Tváří Black Friday na MALL.cz je Leoš Mareš, po mnoha letech se objevuje v televizní reklamě
16. 11. 2017MALL.cz ve čtvrtek 16. listopadu spouští upoutávky ke kampani Black Friday. Ta poběží od neděle 19. listopadu po celý týden. V humorně pojatých stand-up spotech bude hlavní tvář kampaně Leoš Mareš spolu s dalšími stand-up komiky (např. Karlem Hynkem, Jiřím Charvátem a speciálním hostem Patrikem Hezuckým) upozorňovat na „Ceny k smíchu“.
MALL GROUP představuje jedno z nejmodernějších logistických center v Evropě
9. 11. 2017MALL.cz v Jirnech u Prahy představil logistické centrum, které patří mezi nejmodernější v Evropě. Disponuje plochou 50 000 m2, je škálovatelné na odbavení 150 tisíc kusů zboží denně a využívá nejmodernější technologie, které umožňují plynulé a rychlé odbavení zásilek. MALL.cz také rozšiřuje otevírací dobu poboček a zavádí víkendové doručení zboží. Zákazníci budou moci v rámci Vánoc využít i další služby jako garanci doručení zboží či prodlouženou dobu na vrácení dárků.
MALL.cz spustil doposud nejrozmanitější vánoční kampaň
2. 11. 2017MALL.cz spustil 1. listopadu svou letošní vánoční kampaň. Spojil v ní síly s Ewou Farnou, jednou z nejpopulárnějších českých zpěvaček, která natočila svou první vánoční píseň. Tu lidé uslyší v rádiích a televizi a stala se i součástí všech televizních spotů pro MALL.cz. Vánoční kampaň je svým rozsahem i širokým cílením dosud největší a nejkomplexnější kampaní MALL.cz.
MALL.cz realizoval guerillovou kampaň se zpěvákem Benem Cristovao
31. 10. 2017MALL.cz pokračuje v sérii querillových kampaní ve spolupráci se známými osobnostmi. V rámci propagace EP Poslední, za nímž stojí zpěvák Ben Cristovao, využil pražské Náměstí republiky.
MALL GROUP otevírá novou divizi Search, povede ji Roman Dušek
31. 10. 2017Do čela týmu nové divize Search v MALL GROUP nastupuje Roman Dušek (35 let). Na starost bude mít sestavení a řízení týmu zodpovědného za vyhledávání s důrazem na mobilní zařízení. Pro MALL GROUP je Search divize dalším krokem ve zlepšování zákaznické zkušenosti během nákupu.
Miroslav Matyáš je novým šéfem partnerského prodeje MALL.cz
15. 8. 2017MALL.cz obsazuje další významnou pozici na úrovni vrcholového managementu. Kompletní B2B strategii v oblasti partnerského prodeje povede Miroslav Matyáš (41), který má dlouholeté zkušenosti s rozvojem obchodních oddělení a partnerských a franšízových konceptů napříč různými odvětvími.
MALL.cz představuje další inovaci. S výběrem kávovaru bude zákazníkům pomáhat chatbot EVA
8. 8. 2017MALL.cz spouští chatbota Evu pro Facebook Messenger. Zákazníkům pomůže s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy nebo usnadní reklamaci zboží. V budoucnu by EVA měla umět poradit s kompletním sortimentem zboží a služeb.
MALL.cz vylepšuje zákaznický servis: spouští službu MALL až k Vám a v Brně a Bratislavě doručuje v den objednání
26. 7. 2017MALL.cz přináší klíčové novinky v oblasti logistiky, které zákazníkům usnadní a především urychlí proces doručení objednaného zboží. V Praze zavádí novou službu v rámci expresního doručení zboží a v Brně a Bratislavě začíná doručovat v den objednání.
MALL.cz oficiálně sponzoruje Radka Štěpánka
10. 7. 2017MALL.cz oznámil spolupráci se sportovní ikonou tenisového světa, Radkem Štěpánkem. Vedle reprezentace značky se stane ambasadorem sportovní sekce e-shopu, která patří u zákazníků MALL.cz mezi nejoblíbenější.
MALL.cz v centru dění: Na 52. ročníku MFF KV představí speciální kreativní koncept
19. 6. 2017MALL.cz, partner 52. Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, spustil tematickou kreativní kampaň. Jejím cílem je naladit zákazníky MALL.cz i festivalové fanoušky na již 52. ročník světově proslulého festivalu, který se koná od 30. června do 8. července.
MALL.cz se stal partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
25. 5. 2017MALL.cz se stal hrdým partnerem 52. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, který se koná od 30. 6. do 8. 7. 2017.
MALL.cz úspěšně realizoval první guerillovou kampaň s přímým zapojením výrobce
4. 5. 2017MALL.cz poprvé realizoval produkci guerillové kampaně přímo ve spolupráci s výrobcem. Spolu se společností Philips nainstaloval MALL.cz na pražském Jungmannově náměstí obrovský kávovar Saeco Incanto v nadživotní velikosti, aby neotřelým způsobem upoutal pozornost náhodných kolemjdoucích a následně je překvapil šálkem dobré kávy.
Do konce roku přes 100 zapojených obchodníků a 15% podíl obratu. MALL GROUP posiluje partnerský prodej
20. 4. 2017MALL GROUP představil novou B2B strategii pro následující období. Jejím hlavním pilířem se stává partnerský prodej. Ten v současné době využívají desítky velkých tuzemských obchodů, přičemž jejich počet se chystá společnost zásadním způsobem navýšit. MALL GROUP nabízí především významný dosah v rámci středoevropského regionu – partnerům totiž umožní oslovit až 500 tisíc unikátních návštěvníků, kteří měsíčně přicházejí na stránky e-shopu MALL.cz, a zároveň prostřednictvím skupiny MALL GROUP efektivně prodávat na šesti evropských trzích s dosahem k více než 60 milionům potenciálních zákazníků.
MALL.cz klade důraz na obsah: Tereza Hajná v čele Content Marketingu
6. 4. 2017MALL.cz nadále zlepšuje zákaznickou zkušenost, personalizaci a budování vztahu se zákazníky v rámci obsahového marketingu. Na pozici Head of Content Marketing zaštiťuje marketingovou strategii a tvorbu obsahu Tereza Hajná. Obsahový marketing je jedním z významných pilířů nové marketingové strategie, která bude formou tzv. „best practices“ postupně nasazována ve všech dalších zemích, kde MALL GROUP působí.
Sean Gaddis nově vede marketingový tým MALL GROUP
28. 3. 2017Do čela marketingového týmu MALL GROUP přichází Sean Gaddis. Zodpovědný bude nejen za MALL.cz, ale i ostatní vertikály, které bude postupně integrovat pod jednotnou marketingovou strategii. Implementace kompletně nové strategie by se měla spustit v průběhu dubna a zaměří se především na příběhy a zážitky z nakupování.
Češi sv. Valentýna spíše slaví (59 %), MALL.cz se svojí kampaní však přeje lásce kdykoliv
14. 2. 2017MALL.cz spustil kampaň „Krásný únor s Valentýnem i bez něj“ a s „(NE)valentýnskými dárky“ přináší nabídky jak pro příznivce, tak i odpůrce tohoto každoročně velmi diskutovaného svátku. Zároveň se MALL.cz při příležitosti sv. Valentýna rozhodl zjistit, jak Češi tento svátek spjatý se 14. únorem vnímají.
Rok 2016 na MALL.cz: Nejvíce se utrácelo v Praze, Češi nakupovali hlavně spotřebiče a hýčkali své domácí mazlíčky
30. 1. 2017MALL.cz přinesl přehled nejzajímavějších prodejních statistik za uplynulý rok včetně vánočního období. Mezi nejprodávanější produkty roku 2016 patřila krmiva pro zvířata, kapsle do kávovarů i dětské pleny a výživa. Trhákem loňského roku se staly rýžovary i parní čističe, téměř ve všech krajích však lidé utráceli nejvíce za pračky.
MALL.cz posiluje social media tým, bude se soustředit na interaktivní obsah a user experience
5. 1. 2017Do social media týmu společnosti MALL.cz nastoupili Jan Kufel a Karel Videcký. Jejich hlavním úkolem bude připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce a měřit a analyzovat její výsledky. Soustředit se budou především na interaktivní styl obsahu, který přinese cílovému publiku nákupní inspiraci a pomůže s finálním výběrem produktů. V oblasti zákaznické péče by se měla komunikace přesunout za využití sociálních sítí do reálného času.