Praha, 8. ledna 2018
- Nejúspěšnějším dnem byl 18. listopad, kdy MALL.cz odeslal zákazníkům 61 514 kusů zboží
- Nejvíc objednávali zákazníci ze Středočeského kraje
- Zákaznická linka vyřešila 639 690 dotazů k výsledné 94% spokojenosti zákazníků
Praha, 8. ledna 2018 - MALL.cz má za sebou rekordní rok 2017, který prověřil kapacity nového distribučního centra v Jirnech u Prahy. To v uplynulém roce odeslalo 6,9 milionů kusů zboží do všech krajů České republiky. Loňský rok také potvrdil stoupající oblibu vyzvedávání zboží na výdejních místech MALL.cz, kterých je v celé ČR spolu se zapojením sítě Uloženka.cz již 107.
Distribuční centrum o ploše 50 000 m2 disponuje skladovací plochou 120 000 m2 a v největší špičce se v něm nacházelo 1,5 mil. kusů zboží v hodnotě cca 1,5 mld. korun. Během roku 2017 v něm pracovalo až 663 lidí, přičemž 224 z nich tvořila výpomoc v období vánoční špičky. Rekordním dnem se na MALL.cz stal 18. prosinec, kdy bylo z centra vyexpedováno 61 514 kusů zboží. Jedna zásilka průměrně vážila 9,4 kg a obsahovala dva kusy zboží.
Nejvíc objednávek směřovalo do Středočeského kraje (16,6 %) a Prahy (14,6 %), nejméně pak do Karlovarského kraje (2,4 %). Zákazníci ve 40 % preferovali vyzvednutí zboží na výdejních místech, před Vánoci se toto číslo vyšplhalo až k 90 %. Nejčastěji zákazníci vyzvedávali zboží na pražských pobočkách, v těsném závěsu se umístila Brno a Ostrava.
Zákaznická linka MALL.cz za rok vyřešila 639 690 dotazů, z čehož tvořily 345 164 telefonáty a 294 526 e-maily. Tým zákaznického centra čítá 60 lidí, ale ve sváteční špičce se rozrostl na 82 členů s průměrnou čekací dobou na hovor 25 vteřin. Se zákaznickou podporou MALL.cz bylo v roce 2017 spokojeno 94 % zákazníků.