intPromo;Wide and low (top center);CZ Leo express


MALL.CZ otevřel dvě nová oddělení: Zážitkové poukazy a erotické potřeby

Praha, 18. prosince 2014

Internetový obchod MALL.CZ pokračuje v rozšiřování sortimentu díky tzv. partnerskému prodeji. Ve spolupráci se společností Allegria nabízí MALL.CZ poukazy na zážitky. Erotické potřeby pak obchod zařadil do sortimentu díky Erotic City. Obě partnerské firmy jsou českými jedničkami ve svém oboru.

Oddělení zážitkových poukazů zahrnuje 10 podkategorií, od adrenalinu přes sport či gastronomii až po masáže či pobyty. Celkem je v nabídce 900 různých zážitků. Podle zkušeností společnosti Allegria (Firma na zážitky s.r.o.) patří mezi nejvíce oblíbené zážitky jízdy ve ferrari, hummeru a dalších offroadech, thajské masáže, procházka s gepardem, večeře u Zdeňka Pohlreicha, flyboarding, jízda dakarským speciálem Tatra nebo krmení krokodýlů.

Druhou nově otevřenou kategorií, se vstupem jen pro dospělé, jsou erotické potřeby, které obchod nabízí ve spolupráci s Erotic City (City Realex a.s.). V tomto oddělení zákazníci najdou 2700 produktů a v plánu je nabídnout až 5000 položek.

„Jsme přesvědčení, že tento typ zboží je ideální pro prodej přes internet. U erotického zboží jde o intimitu každého člověka a nákup přes internet zachovává diskrétnost. Sortiment pro nás zajišťuje partner, který v této branži působí již řadu let, díky čemuž ví, co zákazníkům nabídnout, a také, což je pro nás velmi důležité, jak zboží diskrétně prezentovat,” vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel MALL.CZ.

Díky partnerskému prodeji, kdy logistiku objednávky zajišťuje partner, nabízí MALL.CZ ke svým stávajícím 20 „kmenovým” oborům dalších 14 oddělení. Obchod má nyní v nabídce přes 100 tisíc druhů vlastního zboží a cca dalších 40 tisíc druhů díky marketplace.

„Zařazením kategorií, jako jsou zážitky nebo erotické potřeby, oslovujeme své stávající zákazníky, kteří o objednávce tohoto sortimentu uvažovali, ale do specializovaných obchodů se neodhodlali. První dny provozu nových oddělení ukazují, že zákazníci často doplní běžný nákup položkou odsud,” dodává Tomáš Jeřábek.