10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

MALL.cz spustil doposud nejrozmanitější vánoční kampaň

Praha, 2. listopadu 2017

  • MALL.cz sází na rodinnou tématiku a osobní příběhy
  • Kreativní koncept zajistil interní tým a agentura Publishers

Praha, 2. listopadu 2017 - MALL.cz spustil 1. listopadu svou letošní vánoční kampaň. Spojil v ní síly s Ewou Farnou, jednou z nejpopulárnějších českých zpěvaček, která natočila svou první vánoční píseň. Tu lidé uslyší v rádiích a televizi a stala se i součástí všech televizních spotů pro MALL.cz. Vánoční kampaň je svým rozsahem i širokým cílením dosud největší a nejkomplexnější kampaní MALL.cz.

V kampani zákazníci uslyší zpěvačku Ewu Farnou, ve spotech dále uvidí tenistu Radka Štěpánka, snowboardistku a lyžařku Evu Samkovou, oštěpařku Barboru Špotákovou a vodního slalomáře Ondřeje Tunku. Všichni z nich se stejně jako ostatní lidé snaží na Vánoce plnit přání svých nejbližších a slavit svátky v klidu a pohodě.

„Letošní kampaň je i pro nás hodně osobní, protože do její cílové skupiny patříme vlastně všichni. Každá rodina v ČR je ale jiná, má jiné priority, a my tomu musíme přizpůsobit i naši nabídku. Známé osobnosti, které se v kampani objevují, reprezentují právě tuto rozdílnost. Jedno ale mají společné – chtějí pro svou rodinu ty nejkrásnější vánoční svátky,“ doplňuje Sean Gaddis, Head of Marketing MALL GROUP..

Ewa Farna nazpívala svou první vánoční píseň, která se už před zahájením kampaně objevila v českých rádiích a slavila mezi posluchači úspěch. Spojení s MALL.cz však Ewa jako překvapení odhalila až 1. listopadu na TV Óčko. Píseň zazní jako hudební podkres v reklamách MALL.cz a na TV Óčko se objeví také hudební klip k písni. Píseň i klip budou využity v komunikaci na YouTube, sociálních sítích, v TV i rádiích i s podporou sociálních sítí Ewy Farne.

Kreativní koncept kampaně včetně realizace zajistil interní marketingový tým MALL.cz spolu s agenturou Publishers. Využity budou veškeré OOH formáty vč. billboardů, citylightů, metrorámečků a dalších MHD formátů. V rámci OOH bude například i polepen tunel na přestupní stanici pražského metra Florenc. S kampaní se zákazníkům MALL.cz připomene i v rádiích a v televizních spotech v prime timu všech hlavních TV stanic.

Ewy Farné pro MALL.cz.

TV spoty:




úsměvy Ewa Farna