Praha, 20. dubna 2017
- MALL reaguje na poptávku zákazníků – přes partnerský prodej chce nabízet i specializované zboží
- Vizí je propojit partnery s 60 miliony zákazníků v šesti evropských zemích, kde MALL GROUP působí
Praha, 20. dubna 2017 - MALL GROUP představil novou B2B strategii pro následující období. Jejím hlavním pilířem se stává partnerský prodej. Ten v současné době využívají desítky velkých tuzemských obchodů, přičemž jejich počet se chystá společnost zásadním způsobem navýšit. MALL GROUP nabízí především významný dosah v rámci středoevropského regionu – partnerům totiž umožní oslovit až 500 tisíc unikátních návštěvníků, kteří měsíčně přicházejí na stránky e-shopu MALL.cz, a zároveň prostřednictvím skupiny MALL GROUP efektivně prodávat na šesti evropských trzích s dosahem k více než 60 milionům potenciálních zákazníků.
MALL.cz poskytne svým partnerským obchodníkům silné zázemí důvěryhodné značky, marketingovou podporu i služby zákaznické podpory dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Produkty partnerů jsou zařazeny v příslušných kategoriích internetového obchodu MALL.cz a zákazníci si je mohou vyzvedávat na výdejních místech MALL.cz po celé České republice. MALL bude partnerské produkty propagovat prostřednictvím výkonnostního marketingu na cenových srovnávačích a ve vyhledávačích, v pravidelně distribuovaných newsletterech i dalšími on-line a off-line kanály.
„Pro mnoho výrobců a obchodníků se může spolupráce v rámci partnerského programu stát vstupní branou do Evropy. I díky tomu věříme, že se nám podaří do konce roku zapojit do partnerského prodeje přes stovku obchodníků,” uvádí Dušan Zábrodský, který je v MALL GROUP zodpovědný za partnerský prodej a zahraniční pobočky. „Nehledáme obchodníky na krátkodobé zaplnění mezery v portfoliu, ale naopak partnery, kteří nám pomohou strategicky dotvořit celistvost produktové nabídky. Zákazníci u nás chtějí nakupovat i velmi specializovaný sortiment, proto chceme spolupracovat s obchodníky, kteří jsou experti, a zákazníkům dát možnost vyřešit veškeré svoje nákupy online.“
Proces od úvodního setkání s novým partnerem po zahájení prodeje jeho produktů prostřednictvím internetového obchodu MALL.cz zabere jen několik týdnů. Během této doby dojde k napojení na obchodní platformu MALL.cz a nastavení procesů logistiky zboží. Aktuální nabídku produktů i jejich cenotvorbu má vždy pod kontrolou partnerský prodejce, který může zakoupené zboží distribuovat přímo ze svých skladů nebo prostřednictvím výdejních míst MALL.cz.
MALL.cz již v současné době spolupracuje s několika desítkami partnerských obchodníků, kteří jeho prostřednictvím nabízejí své produkty. Partnerský prodej bude do budoucna jedním z hlavních pilířů dalšího rozvoje MALLu ve všech zemích, který i díky tomu nabídne nejucelenější a nejatraktivnější nabídku produktů napříč všemi obory.