Praha, 26. února 2018
Praha, 26. února 2018 - Nejužší vedení skupiny MALL GROUP získává posilu v podobě nové pozice Chief Commercial Officer. Ta byla svěřena Igoru Matejovi, který má s komerčními transformacemi desetileté zkušenosti. Nově vzniklá divize Commercial se zaměří na 360° pohled na zákazníka.
„MALL GROUP má za sebou rok plný intenzivní práce všech týmů, což je vidět jak na množství vylepšení, tak i na celkových číslech. Růst naší skupiny s sebou nese výzvy v oblasti jejího řízení, a to je i důvod, proč vznikla nová pozice Chief Commercial Officer, které se ujímá Igor Matejov,“ říká Jakub Havrlant, CEO MALL GROUP. Divize Commercial spojuje expertízu obchodu, marketingu a zákaznické péče a klade si za cíl zákaznickou spokojenost díky 360° pohledu na zákazníky.
Igor Matejov strávil přes 15 let na seniorních manažerských pozicích a většina jeho úkolů souvisela s transformací obchodní strategie a vnitřního fungování firmy. V polském T-Mobilu, který obsluhuje trh s 38 miliony obyvatel a generuje 1,5 miliard eur, strávil čtyři roky jako COO a člen nejvyššího vedení. Spolupráci s MALL GROUP Igor Matejov zahájil už loni, když se jako Senior Advisor v McKinsey podílel na návrzích transformačních iniciativ. Cílem Igora Matejova je zopakovat úspěšnou transformaci z telco segmentu i v rámci světa e-commerce.
MALL GROUP během loňského roku překonala obrat 17 mld korun a zavedla řadu nových služeb. Mezi hlavní inovace v oblasti zákaznického servisu a logistiky patřilo zavedení expresního doručení MALL až k Vám a ve velkých městech i doručení v den objednání. MALL.cz nyní svou distribuční sítí pokrývá 90 % populace ČR. Podíl přístupu přes mobilní rozhraní v některých kategoriích dokonce poprvé překročil 50 %.