10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

MALL.cz vylepšuje zákaznický servis: spouští službu MALL až k Vám a v Brně a Bratislavě doručuje v den objednání

Praha, 26. července 2017

  • Další klíčové inovace v oblasti logistiky
  • Expresní doručení v Praze se službou MALL až k Vám
  • Doručení v den objednání i mimo hranice ČR
  • Využívání kapacit moderního distribučního centra

Praha, 26. července 2017 - MALL.cz přináší klíčové novinky v oblasti logistiky, které zákazníkům usnadní a především urychlí proces doručení objednaného zboží. V Praze zavádí novou službu v rámci expresního doručení zboží a v Brně a Bratislavě začíná doručovat v den objednání.

Nová služba MALL až k Vám nabízí pražským zákazníkům dodatečné expresní doručení zboží z pobočky, na níž si ho nechali připravit k osobnímu odběru. Službu nabízí MALL.cz ve spolupráci s externím partnerem, startupem DoDo. Specializovaní kurýři zákazníkům vyzvednou zboží na pobočce a doručí na požadované místo, a to i v případě, že za objednávku zákazník doposud ještě nezaplatil. Zákazník pak při předání uhradí zboží kurýrovi v hotovosti nebo pomocí platební karty spolu s expresním poplatkem za doručení ve výši 99 Kč. V budoucnu by se služba měla rozšířit i do dalších větších měst, kde má MALL.cz vlastní výdejny.

Nejčastěji si zákazníci nechají vozit zboží střední velikosti a převážně těsně před vypršením lhůty 5 dnů pro vyzvednutí na pobočce. Službu MALL až k Vám využívají také v případech, kdy chtějí mít objednané zboží co nejdříve, ale nemají kdy se na pobočku dostat. Expresní kurýři DoDo vozí zásilky nejen autem, ale fungují i v pěším módu a při kratších vzdálenostech využívají MHD.

„Zákazníci možnost expresního doručení vítají a mnozí z nich ji využívají opakovaně. Ti, kteří službu vyzkoušeli, ji hodnotí velmi pozitivně, o čemž svědčí i kladné ohlasy na sociálních sítích,“ uvádí Ivan Vodička, šéf služeb zákazníkům MALL Group.

Službu MALL až k Vám testuje MALL.cz již od konce loňského roku, kdy ji začal nabízet zákazníkům jako doplňkovou možnost vyzvednutí zboží. Služba obstála i v nejnáročnějším období Vánoc, které dostatečně prověřily kapacitu a infrastrukturu logistiky společnosti DoDo.

MALL.cz navazuje na inovace v logistice z loňského roku, kdy rozšířil plochu distribučního centra z 30 tisíců metrů čtverečních na 50 tisíc metrů a zahájil spolupráci se sítí výdejních míst Uloženka.cz. Nyní MALL.cz pokrývá takřka 90 % populace ČR a v Praze, Brně a Bratislavě doručuje přímo v den objednání. V Praze stačí, když si zákazník objedná zboží ve všední dny do 13 hodin, v Brně do 11:30, a v Bratislavě pak objednávky z dopoledních hodin distribuuje výdejní místo v ulici Čierniševského.

MALL.cz a logistika
  • MALL.cz v roce 2016 rozšířil distribuční centrum z 30 na 50 tisíc metrů čtverečních. Aktuálně má kapacitu odbavit 75 tisíc zásilek denně s možností rozšíření až na 150 tisíc.
  • V roce 2016 MALL.cz rovněž rozšířil počet výdejních míst díky spolupráci se sítí Uloženka.cz na celkových téměř 100 a aktuálně pokrývá takřka 90 % populace ČR a má tak největší pokrytí populace mezi českými e-shopy s komplexním sortimentem.
  • MALL.cz po celé ČR doručuje domů na adresu i v sobotu.
  • MALL.cz nově nabízí doručení tentýž den v Praze, Brně a Bratislavě.
  • MALL.cz zavádí doplňkovou expresní doručovací službu MALL až k Vám.