CZ 2018-08-SG-DIYSellout


Partnerský prodej MALL.cz se rozšiřuje do zahraničí a nově využije Uloženku

Praha, 28. března 2018

  • Již 105 zapojených partnerů
  • Doručovací služby s Uloženka.cz
  • Prezentace značek v rámci nové shop-in-shop strategie

Praha, 28. března 2018 - MALL.cz dále rozvíjí úspěšný koncept partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které přináší další vylepšení služeb pro partnerské značky. Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku. Další novinkou pro partnery, kterých je již 105, bude možnost ucelené prezentace jejich zboží a značky přímo na webu MALL.cz a MALL.sk. V roce 2018 navíc plánuje MALL GROUP plnohodnotné spuštění partnerského programu i v Polsku a Maďarsku.

Do partnerského prodeje je nyní zapojeno 105 partnerů, kteří mohou nabízet své zboží na MALL.cz a MALL.sk a využívat silné obchodní zázemí MALL GROUP. Plánované rozšíření partnerského prodeje do Polska a Maďarska, které se uskuteční v letošním roce, spolupracujícím značkám otevírá dveře do Evropy a umožňuje expanzi na nové trhy.

Partneři MALL.cz v České republice pak mohou nově využít k dopravě zboží službu Uloženka.cz, která nabídne větší flexibilitu v doručování zásilek. „Díky široké síti výdejních míst Uloženky si zákazníci budou moci vybrat takový způsob doručení zboží z partnerského prodeje, který jim bude vyhovovat. Dále se tak rozšiřuje naše spolupráce s MALL.cz, kdy již nyní fungujeme jako výdejní místo,“ dodává Gabriel Kalapoš z Uloženka.cz.

MALL.cz očekává v letošním roce další nárůst počtu značek a významných společností, které se do partnerského prodeje zapojí. Mezi nimi se objeví například Bushman nebo Intercars. V rámci nové strategie partnerům nabídne koncept shop-in-shop umožňující prezentaci značky přímo na webu MALL.cz. „Partnerský prodej je jednou z našich klíčových aktivit, kterou chceme i nadále rozvíjet. Našim partnerům umožníme ucelenou prezentaci jejich značky a věříme, že je tento koncept spolu se silným zázemím MALL GROUP zaujme,“ dodává Miroslav Matyáš, Head of Marketplace MALL GROUP. „Očekáváme, že během dalších měsíců přibydou především značky z kategorií sport, domácnost, auto-moto a móda, pro které je partnerský prodej velmi atraktivní možností, jak oslovit nové zákazníky.“

infografika marketplace