Scheppach HP 1800 S Vibrační deska 88 kg

Vibrační deska s benzínovým 4-taktním motorem OHV o objemu 196 ccm. Maximální výkon 4,8 kW. Rozměr desky 550 × 440 mm. Hutnící deska z vysokopevnostní oceli. Vyvážená konstrukce s minimálním bočním klouzáním. Ideální pro práci v dispozičně omezených prostorách. Celý popis
11 181 Kč
11 181 Kč

24.7.2020
Deska dorazila v krátkém čase po objednání. Sestavení se skládá v prišroubovani madla a plynové páčky. Před nastartováním je nutná kontrola olejových náplní. Zjistil jsem, že je málo oleje jak v motoru tak i v budiči desky. Je škoda, že na to obchod v popisu výrobku neupozorňuje, aby si zákazník mohl spolu s deskou objednat i olej. Dle vyjádření jiných zákazníků, kteří si desku koupili, je to tak, že výrobce nalevá pouze minimální množství oleje. Po doplnění motor nastartoval na první zatahnutí. Deska už něco odpracovala a funguje dobře spolehlivě. Mohu doporučit.
12.7.2020
Vyzkoušeno a zatím velká spokojenost. Motor startuje naprosto spolehlivě. Čtyřtaktní motor
Malé množství motorového a převodového oleje z výroby. Je nutno před použitím desky doplnit. Bylo by vhodné na to upozornit v popisu zboží. Nutno dokoupit zvlášť převodový a motorový olej.
Petr K.
13.10.2020
Za tu cenu super věc. Na práce kolem domu naprosto dostačující. S výběrem jsem naprosto spokojen. Startování bezproblémové. Nutno dokoupit motorový olej, předpokládám, že kvůli dopravě tam olej z výroby nedávají. Každopádně je to dost jasně uvedeno na víčku od nádrže, že je nutné před prvním startem nalít olej do motoru. Možná by stálo za to doplnit tuto informaci výrazně k popisu zboží, aby si zákazníci olej objednali zároveň s deskou. Takto jsem to také udělal a mohl jsem hned startovat.