Možnost vrácení do 2 měsíců

Už žádné nevhodné dárky. Získejte možnost vrácení zboží do 2 měsíců po nákupu.

Snadné vrácení bez udání důvodu

Doneste nepoškozené zboží
na kteroukoliv z našich prodejen.

Nezapomeňte si vzít s sebou kompletní zboží i s příslušenstvím a fakturu.

Vrátíme vám peníze
na váš bankovní účet.

Jak službu získat?

U vybraného produktu stačí zaškrtnout „Prodloužit možnost vrácení“.

Dokončete
objednávku.

Jakmile zboží převezmete a zaplatíte, máte 2 měsíce na vrácení.

Nejčastější otázky

Mám zakoupené zboží před Vánocemi a k němu i službu „Vrácení zdarma do konce ledna 2022“, za jakých podmínek mohu zboží vrátit?

Zboží nesmí být rozbalené, poškozené a musí obsahovat původní obaly. Zboží je možné vrátit na kterékoliv z našich prodejen (MALL Shop), nebo zaslat na adresu Internet Mall – Reklamační oddělení, Logistické centrum MALL CZ, Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79, Poděbradská 771, 250 90 Jirny.

Ke zboží, prosím, přibalte i formulář „Odstoupení od kupní smlouvy“.

Detailní podmínky naleznete v obchodních podmínkách služby.

Mohu produkt rozbalit a vyzkoušet?

Ano, můžete. Pokud však dojde k opotřebení, poškození či jiné ztrátě hodnoty výrobku, snížíme vám vrácenou částku dle platných podmínek služby.

Mohu produkt vrátit, když je poškozený?

Možnost vrácení poškozeného produktu vždy posoudí pracovník na prodejně. V případě přijetí produktu, může být vrácená částka snížena dle míry poškození a platných podmínek služby.

Mohu službu získat i na vaší prodejně?

Ne, službu můžete získat pouze on-line během objednávky produktu v košíku.

Jakým způsobem mohu zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit na prodejně nebo poslat poštou - www.mall.cz/vraceni-zbozi.

Podrobné podmínky služby „Vrácení do 2 měsíců“ (pdf)