Značka
Cena
Dostupnost
Zboží od
Kategorie parfému
Typ parfému
Hlavní vůně
Vedlejší vůně
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Vedlejší vůněsvěží
Vůně, která se dostane člověku pod kůži. Evokuje sensualitu zklidňujících sil a záhadnost vody. Muž Cool Water je jedinec, který si věří, je si vědom své mužnosti a svého těla.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Parfémy provázejí půvabné ženy odnepaměti. Vůni vnímáme jako éterické šaty těsně obepínající naše tělo. Svěží vůně je vzpomínka, která z mysli člověka nevyprchá. Máme skvělou příležitost vás seznámit se špičkovou vůní parfémové vody CALVIN KLEIN Eternity.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Cool Water Woman je inspirována nejkrásnějšími vodními úkazy světa: třpytivými jezírky na havajském ostrově Kauai, průzračnými horskými jezery bavorských Alp, tryskajícími vodními parami severního Skotska, azurovými moři Jižního Pacifiku.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Je to lehká osvěžující vůně, která je určena ženám i mužům. CK One je přirozeně čistá vůně, totožná s novými trendy. Vůně CK One vyznává osobnost a současně se obrací na vnitřně rozlišenou skupinu, která se tímto přístupem identifikuje. Je to osvěžující směs tónů pižma a ovoce na lesním základě.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 26.9. - 27.9.
V roce 2016 představila značka Versace pánskou vůni s názvem Versace Pour Homme Dylan Blue. Tato svěží, fougerově-citrusová vůně vás chytne a nepustí! V úvodu se mísí tóny listů fíku, grapefruitu, vodních tónů a kalábrijského bergamotu.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Booster je ztělesněním sportovního života. Přináší vitalitu a pohodu, povzbuzuje tělo i mysl. Pusťte se do toho s vervou, humorem a Boosterem, jedinečnou toaletní vodou, ze které čiší energie. Vůně je určena především pro mladé muže. Vůně byla na trh uvedena v roce 2006.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Fuel For Life Homme od značky Diesel je pánská vůně, která se otevírá svěžími tóny grapefruitu a anýzu, v srdci nalezneme malinu a levanduli, základ patří otočníku a dřevitým tónům. S touto vůní se budete cítit přirozeně kdekoliv. Vůně byla uvedena na trh v roce 2007.
můžete mít 26.9. - 27.9.
První akord uvolňuje vzrušující sílu díky harmonii citrusových tónů, která se mísí se svěžími ovocnými doteky. Srdce vůně kolem sebe šíří hluboké mystérium pomocí hřejivého koření, zahaleného vzácnými květinovými tóny.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Kompozice z exotického dřeva, koření s citrusovým aroma a s provensálskými bylinami dodává vonné kreace, jež vůni dávají nezaměnitelný mužský charakter. Boss No. 1 je citrusově-svěží vůně vhodná pro každodenní nošení.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Tato pánská vůně Lacoste Pour Homme v sobě spojuje nekonvenční, leč rafinovaný styl. Je to svěží vůně a jak prozrazuje jednoduché pojmenování, je navržena pro muže, kteří dávají přednost moderním a mužným vůním. Patříte mezi ně i vy? Vůně byla na trh uvedena v roce 2002.
můžete mít 26.9. - 27.9.