Značka
Cena
Dostupnost
Zboží od
Kategorie parfému
Typ parfému
Hlavní vůně
Vedlejší vůně
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Typ parfémutoaletní voda
Joop! Homme je vyjádřením mužské smyslnosti. Je plná fascinující originality a kontrastů. Oslavuje všechny aspekty mužské osobnosti. Smyslná, vysoce kreativní, expresivní vůně. Pod vyrovnaným povrchem doutná mohutný oheň. Vůně byla uvedena na trh v roce 1989.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Bois De Yuzu je aromatická kořeněná vůně pro muže. Otevírá se tóny zázvoru, bergamotu, rozmarýnu, máty, mandarinky a ovoce yuzu. V srdci se ukrývá muškátový oříšek, v základu pak mech společně s papyrusem. Na trh byla uvedena v roce 2018.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Club De Nuit Intense Man je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Ovocnou hlavu tvoří ananas, bergamot, jablko, černý rybíz a citron. V srdci ucítíte kombinaci jasmínu, břízy a růže. Kompozici uzavírá šedá ambra, vanilka, pižmo a pačuli. Na trh byla uvedena v roce 2015.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Vůně Crystal Noir představuje ryzí magickou vůni, éterickou i smyslnou zároveň. Orientálně-ovocný charakter podtrhuje její do detailu propracovanou kompozici, která není založena na dlouhém seznamu ingrediencí, ale jen na pečlivě vybraném akordu těch nejvzácnějších vonných lahůdek.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Řím při západu slunce. Jak se obloha postupně stmívá a den se blíží k večeru, panorama města a jeho legendární architektura se koupe v korálově oranžové záři. Tuto barvu nelze s ničím zaměnit. Kouzlo začíná. Valentino vás zve, abyste tento okamžik skutečně prožili.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Yellow Diamond od značky Versace je čistá, jasná, květinově-ovocná vůně pro ženy. Je jiskřivá a intenzivní jako žlutá barva, přesto zůstává luxusní a ženská stejně jako diamanty. V úvodu vůně se nachází neroli, bergamot, citron a hruška, v srdci se ukrývá květ pomerančovníku, leknín a mimóza.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Boss No. 6 Unlimited od značky Hugo Boss je aromatická, fougerová vůně pro nezkrotné muže. Unlimited představuje další verzi původní vůně Boss No. 6, která patří k nejoblíbenějším parfémům na trhu již od roku 1998! Boss No. 6 Unlimited nezná mezí, je divoká a extrémní.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Muž Boss No. 6 je cílevědomý se zdravou dávkou sebedůvěry. Luxusní citrusově-kořeněná vůně definuje úspěch, vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Dochází k novému přebalu krabičky této vůně (viz detailní fotografie).
můžete mít 27.9. - 30.9.