Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
✅ praktická šedá taška přes rameno
✅ vyrobena z 8 PET láhví
✅ oblíbená značka American Tourister
můžete mít 25.9.
Vstup na zip; čelní zipová kapsa; nastavitelný crossbody
můžete mít 9.10. - 14.10.
✅ praktická černá taška přes rameno ✅ ekologický produkt ✅ oblíbená značka American Tourister ✅ rozměry v cm – 28×20×10
Momentálně nedostupné
Popis výrobku:; zapínání na klapnu se suchými zipy a pod ní zip; držadlo do ruky; polohovatelné vyztužené traky přes ramena; vnitřní jmenovka; vnitřní jednoduchá přepážka; reflexní pásky na
můžete mít 9.10. - 14.10.
Toaletní taška, Materiál: polyester, 24,5 × 25,5 × 11,5 cm, 7 l, 0,2 kg
můžete mít 25.9. - 26.9.
Batoh American Tourister z kolekce Urban Groove. Rozměry v cm – 44×32×24
Momentálně nedostupné
Stylová veselá taška přes rameno American Tourister z kolekce Fun Limit. Rozměry v cm – 26×49×27
Momentálně nedostupné
✅ černý batoh z kolekce UpBeat
✅ oblíbená značka
✅ rozměry 42×30×15
Rozměry v cm – 29×42×19
můžete mít 25.9.
Polohovatelný širší pás kolem pasu se sponou; hlavní prostor uzavíratelný na zip; vnější zipová kapsa u
můžete mít 9.10. - 14.10.
- 13,3´´- 14,1´´ vnitřní rozměr 24,1 × 34,3 × 3,3 cm a pro tablet 19 × 27 × 1,7 cm 10,1´´ 20,5 l. polyester
můžete mít 25.9. - 26.9.
✅ šedá kosmetická taška
✅ praktický doplněk k cestování od American Tourister
✅ rozměry v cm – 26×25×12
Momentálně nedostupné
Batoh na notebook 14.1" od American Tourister z kolekce Urban Groove. Rozměry v cm – 31×45×23
Momentálně nedostupné
Výrazný batoh American Tourister z kolekce UpBeat Rozměry 43×29×19
Momentálně nedostupné
✅ batoh z kolekce Upbeat
✅ oblíbená značka, výrazná mentolová barva
✅ rozměry 43×29×19
Momentálně nedostupné
✅ stylový veselý batoh s nápaditým vzorem ✅ kolekce Fun Limit od American Tourister ✅ rozměry v cm – 37×25×21.
Momentálně nedostupné
✅ modrý batoh American Tourister z kolekce UpBeat
✅ vhodný do města i do letadla
✅ skvělá cena
✅ rozměry v cm – 29×42.5×19
Momentálně nedostupné
✅ batoh z úspěšné kolekce Urban Groove ✅ oblíbená značka ✅ výborná cena ✅ rozměry v cm – 46×31×20
můžete mít 25.9.
✅ černá kosmetická taška
✅ praktický doplněk k cestování od American Tourister
✅ rozměry v cm – 26×25×12
Momentálně nedostupné
✅ batoh z úspěšné kolekce Urban Groove ✅ oblíbená značka ✅ výborná cena ✅ rozměry v cm – 46×31×20
můžete mít 25.9.
✅ batoh z úspěšné kolekce Urban Groove ✅ oblíbená značka ✅ výborná cena ✅ rozměry v cm – 46×31×20
můžete mít 25.9.
Batoh American Tourister z kolekce Urban Groove. Rozměry v cm – 28×40×21.
Momentálně nedostupné
✅ batoh American Tourister z kolekce UpBeat
✅ vhodný do města i do letadla
✅ rozměry 43×29×19
Momentálně nedostupné
Vstup do hlavního prostoru na zip ; zipová kapsa na notebook 15,6"; držadlo do ruky vyztužené ; vyztužené ergonomické traky přes ramena ; vyztužení zadní části zad; tři čelní zipové kapsy; vnitřní vybavení; boční kapsy na lahev; boční USB
můžete mít 9.10. - 14.10.
✅ nápaditý městský batoh s kvetoucím motivem ✅ oblíbená řada Urban Groove od American Tourister ✅ rozměry v cm: 40×28×21
Momentálně nedostupné
V roce 1932 založil polský emigrant Sol Koffler společnost American Tourister se zavazadly, do které investoval své celoživotní úspory. Jeho cílem bylo vytvořit výrazně trvanlivější produkt, než nabízela konkurence ve stejné cenové kategorii. Společnost si rychle získala reputaci tím, že produkuje kvalitní zavazadla za rozumnou cenu. Byla také inovátorem a první představila plastová zavazadla. V průběhu let společnost představila polstrované rukojeti, silnější zámky a rozšířenou řadu barev. Firemní inovace pokračovaly přes 90. léta, kdy American Tourister vyhrála cenu průmyslových designérů - EasyTurn systémem kol. Zhruba ve stejné době značku Tourister získal Samsonite a poté se stala druhou nejlepší značkou zavazadel na světě. Dnes Samsonite i nadále investuje do celosvětové současné značky American Tourister a zvyšuje svou sílu po celém světě jako dodavatel přístupné světové kvality se zaměřením na produkty pro rodinné rekreace a mladé cestující.