Collistar Kapsle proti celulitidě (Anticellulite Capsules) 14 x 4 ml
699 Kč

Collistar kapsle proti celulitidě to je doslova šoková terapie! Tyto anticelulitidové kapsle jsou určeny pro všechny typy celulitidy. Kombinují spalování tuků pomocí vlastností kofeinu s odvodňovacím účinkem escinu. Kapsle neobsahují barviva, alkohol, konzervační látky ani parfémy.


Collistar Kuličkový deodorant (Roll-on with Oat Milk) 75 ml
239 Kč

Kuličkový deodorant pro všechny typy pokožky s krémovou konzistencí. Účinkuje velmi dlouho proti pocení, zajistí vám ochranu a svěžest po celý den. Účinné složky hydratují a zvláčňují vaši pokožku.   Hýčkejte svou pokožku a zajistěte si svěžest na celý den.


Collistar Oční krém pro citlivou pleť (Eye Contour Treatment) 15 ml
449 Kč

Lehký a extra šetrný oční krém s trojím účinkem byl vyvinut speciálně pro lidi s citlivýma očima a citlivým očním okolím. Díky unikátnímu složení působí efektivně, ale šetrně – garantuje zranitelné oční oblasti maximální ochranu, hydrataci, tonizaci a omlazující péči. Oftalmologicky testováno.


Původně byla tato značka pouze součástí italské farmaceutické společnosti, ale od roku 1982, kdy do jejího vedení vstoupila Daniela Sacerdote, začal růst této společnosti. Díky pokročilému dermato-kosmetickému výzkumu a vědeckým postupům se Collistar stala jedničkou v italských parfumériích.

V současnosti tato značka působí ve 40 zemích - od Evropy až po Dálný východ a díky neustálému vývoji přináší na trh novinky jako například kompaktní bronzující pudr, kapsle s pleťovým sérem (obojí 1983), kompletní aromaterapeutickou linii (1995) a pleťové přípravky určené pro věkovou kategorii nad 70 let (2007).

Původně byla tato značka pouze součástí italské farmaceutické společnosti, ale od roku 1982, kdy do jejího vedení vstoupila Daniela Sacerdote, začal růst této společnosti. Díky pokročilému dermato-kosmetickému výzkumu a vědeckým postupům se Collistar stala jedničkou v italských parfumériích.

V současnosti tato značka působí ve 40 zemích - od Evropy až po Dálný východ a díky neustálému vývoji přináší na trh novinky jako například kompaktní bronzující pudr, kapsle s pleťovým sérem (obojí 1983), kompletní aromaterapeutickou linii (1995) a pleťové přípravky určené pro věkovou kategorii nad 70 let (2007).