Dometic Vysavač 12 V
2 143 Kč

Poslední kus za tuto cenu!

Vysavač na mokré a suché vysávaní s 12-V akumulátorovou baterií.

Dometic Pasivní chladící box, objem 43 l, zelený
5 047 Kč

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Pasivní box je dokonalým řešením, pokud v okolí nejsou žádné zdroje elektrické energie. Vhodný pro táboření, rybolov a lov. Objem je 43 litrů.

Dometic Pasivní chladící box, objem 56 l, šedý
5 517 Kč

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Pasivní box je dokonalým řešením, pokud v okolí nejsou žádné zdroje elektrické energie. Vhodný pro táboření, rybolov a lov. Objem je 56 litrů.

Baltzar von Platen a Carl Munters byli dva švédští studenti, kteří věřili, že pro chlazení mohou využít teplo. V letech 1919–1922 se jim podařilo vyvinout první chladící skříň bez kompresoru, pohyblivých částí a ledu. V roce 1923 získala chladící skříň patent a ve stejném roce švédská společnost Artic koupila výrobní práva. Společnost Electrolux viděla v tomto patentu velký potenciál a koupila společnost Artic.

V roce 2001 společnost Electrolux odprodává svou divizi produktů pro rekreační účely s názvem Dometic soukromé kapitálové společnosti EQT. Od tohoto roku miliony lidí po celém světě kupují a používají její výrobky. Jsou mezi nimi uživatelé obytných vozidel, vlastníci lodí, profesionální řidiči kamiónů, rekreanti a milovníci přírody.

Cílem společnosti bylo vytvořit jednu silnou, konzistentní a výraznou firemní značku. Nabízí inteligentní, cenově výhodné produkty a poskytuje řešení, která uspokojí základní potřeby lidí, toužících po mobilním bydlení či profesionální řidiče nákladních automobilů. Koncepce, která vystihuje nabídku společnosti Dometic, zní: ""Mobilní bydlení je snadné.

Baltzar von Platen a Carl Munters byli dva švédští studenti, kteří věřili, že pro chlazení mohou využít teplo. V letech 1919–1922 se jim podařilo vyvinout první chladící skříň bez kompresoru, pohyblivých částí a ledu. V roce 1923 získala chladící skříň patent a ve stejném roce švédská společnost Artic koupila výrobní práva. Společnost Electrolux viděla v tomto patentu velký potenciál a koupila společnost Artic.

V roce 2001 společnost Electrolux odprodává svou divizi produktů pro rekreační účely s názvem Dometic soukromé kapitálové společnosti EQT. Od tohoto roku miliony lidí po celém světě kupují a používají její výrobky. Jsou mezi nimi uživatelé obytných vozidel, vlastníci lodí, profesionální řidiči kamiónů, rekreanti a milovníci přírody.

Cílem společnosti bylo vytvořit jednu silnou, konzistentní a výraznou firemní značku. Nabízí inteligentní, cenově výhodné produkty a poskytuje řešení, která uspokojí základní potřeby lidí, toužících po mobilním bydlení či profesionální řidiče nákladních automobilů. Koncepce, která vystihuje nabídku společnosti Dometic, zní: ""Mobilní bydlení je snadné.