Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dámská crossbody kabelka. 2 hlavní zipové kapsy.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Dámská crossbody kabelka. Klopa se zapínáním na magnet.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 28.5. - 29.5.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.6. - 12.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 28.5. - 29.5.
Dámské košilové šaty Guess v černé barvě, zdobené zlatým kovovým řetízkovým páskem proplétaným černou umělou kůží. Šaty jsou vhodné i k legínám.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Luxusní bronzový náramek se třpytivým přívěskem UBB79079.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 28.5. - 29.5.
Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůni Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat ostré a silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. Tento parfém byl uveden na trh v roce 2017.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Brand: Guess.
můžete mít 3.6.
Originální bezdrátová sluchátka Guess, která díky stabilnímu připojení Bluetooth oceníte při každodenním používání, a zajistí vám volnost pohybu. Sluchátka perfektně drží v uchu a pohodlně se nosí.
můžete mít 28.5. - 29.5.
Model: Gemma Barva: černá Barva doplňků: zlatá Vzor: logo Úložný prostor: hlavní kapsa, vnitřní kapsa, vnější kapsa Zapínání: zip Specifikace: odepínací popruh, nastavite
můžete mít 27.5.
Barva: černá Materiál: 100 % polyuretan Rozměry: 10.5 × 9 × 3 cm
můžete mít 27.5.
Guess – cestovní kufr ze syntetiky (s potiskem loga) s rozměry 31 × 55 × 21 cm se zavírá dvoucestným zipem (uzamykatelný uzávěr pro lepší ochranu před krádeží). Pohodlnou manipulaci zajišťuje ucho na horní straně a držadlo s výsuvnou konstrukcí se dvěmi rameny a sada koleček…
můžete mít 27.5. - 28.5.
Dámská cestovní taška. Zipové zapínání.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Dámská crossbody kabelka. Odnímatelný popruh.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Dámská crossbody kabelka. 2 hlavní zipové kapsy.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Dámská crossbody kabelka. 2 zipové kapsy.
můžete mít 27.5. - 28.5.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 28.5. - 29.5.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 28.5. - 29.5.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.6. - 12.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 28.5. - 29.5.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.6. - 12.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.6. - 12.6.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.