Guess

-25%
Seductive Homme - EDT - TESTER 100 ml
10x

Guess Seductive Homme - EDT - TESTER

399 Kč
299 Kč

Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.

Partner: Vivantis
Seductive - EDT 75 ml
40x

Guess Seductive - EDT

459 Kč

Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.

Partner: Vivantis
Guess Dámská souprava O92X10, Sv. šedá, XS

Guess Dámská souprava O92X10, Sv. šedá, S

1 575 Kč
Poslední kus za tuto cenu!

Značková souprava složená z topu a kraťasů. Pohodlný top bez rukávů s ozdobným pružným páskem na zádech se značkou GUESS. Kraťasy mají v pase jemnou gumu, na které se opakuje potisk značky. Celé pyžamo je z jemného materiálu s příměsí bavlny.

Materiálové složení: 96% Viskóza, 4% Elastan …

Guess 100ml seductive homme noir, toaletní voda

Guess 100ml seductive homme noir, toaletní voda

988 Kč

Složení parfému: jablko, ambroň, fazole tonka, grapefruit, květ pomerančovníku, muškátový oříšek, santalové dřevo, levandule, černý pepř. V roce 2019 značka GUESS představila novou vůni Noir z parfémované řady Seductive v pánském i dámském.

Partner: KRAFTIKA
Guess 1981 - EDT 100 ml
6x

Guess 1981 - EDT

464 Kč

Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůni Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat ostré a silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. Tento parfém byl uveden na trh v roce 2017.

Partner: Vivantis
Seductive Noir Woman - EDT 75 ml

Guess Seductive Noir Woman - EDT

512 Kč

Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato toaletní voda vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.

Partner: Vivantis
Dare - EDT 100 ml
9x

Guess Dare - EDT

438 Kč

Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.

Partner: Vivantis
Seductive - EDT TESTER 50 ml
17x

Guess Seductive - EDT TESTER

279 Kč

Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.

Partner: Vivantis
-37%
Girl - EDT 100 ml
10x

Guess Girl - EDT

699 Kč
437 Kč

Guess Girl je vůně inspirovaná nejsvůdnějšími ženami současné módní scény. Úžasné křivky, výrazné retro kočičí oči. Dívka Guess je nepřehlédnutelná a neodolatelná.   Guess Girl je svěží ovocno-květinová vůně, díky níž se za vámi každý otočí.

Partner: Vivantis
-21%
Seductive Homme - EDT 100 ml
11x

Guess Seductive Homme - EDT

529 Kč
417 Kč

Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.

Partner: Vivantis
Guess Seductive Noir Homme - EDT 100 ml

Guess Seductive Noir Homme - EDT

499 Kč
488 Kč

Seductive Noir Homme od značky Guess vás udělají neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.