Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže.
můžete mít 3.10.
Složení parfému: jasmín, pivoňka, vanilka, šampaňské, fialka, pižmo, australské santalové dřevo, lesní bobule.
můžete mít 3.10.
Složení parfému: vetiver, pivoňka, orchidej, pačuli, magnolie, vanilka, dřevité tóny, marakuja, lilie, květ tiaré, pižmo.
můžete mít 3.10.
Složení parfému: jablko, semiš, bílý pepř, peruánský balzám, santalové dřevo, bergamot, zázvor, muškátový oříšek, jedle, ambra, pižmo, levandule, pelyněk.
můžete mít 3.10.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato toaletní voda vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato vůně vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Seductive Noir Homme od značky Guess vás udělají neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Tělové mlhy kolekce Guess Love se skládají z velmi svěžích, čistých a jiskřivých vůní. Obklopte se svěžími ovocnými vůněmi a lehkými, jasnými tóny, které inspirují chvíle potěšení a svádění.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Pokud potřebujete lehkou, ovocnou vůni, která vás protáhne létem, Seductive Flirt je vynikající volbou. Jedná se o perfektní ovocně-květinovou gurmánskou vůni, která odstartuje sluncem políbenou letní romantiku. Vůně začíná tóny bergamotu, hrušek a černého rybízu.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůni Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat ostré a silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. Tento parfém byl uveden na trh v roce 2017.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Guess Bella Vita Rosa Shimmer v podobě třpytivého tělového závoje vás zahalí do přitažlivé květinově-ovocné vůně, kterou si zamilujete při prvním přivonění. Italský citron, sladkokyselý černý rybíz a kdoule se snoubí s opojnými květinovými akordy, které prostoupí svěží, zelený dotek cypřiše.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Voda po holení Guess Seductive Homme Blue nabízí svěží, orientálně-dřevitou vůni pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 3.10.
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola.
můžete mít 3.10.
Na pečlivě vybraných vonných ingrediencích, které mají schopnost podtrhnout charisma každého muže, je založena vůně toaletní vody pro muže GUESS Guess by Marciano Hřejivá kořeněná vonná kompozice, zabalená do flakonku v zlaté barvě, byla na trh.
můžete mít 3.10.
Guess 100ml Grooming Effect Hydrating Face Moisturizer, Denní pleťový krém.
můžete mít 3.10.
Brand: Guess.
můžete mít 3.10.
Složení parfému: ylang-ylang, růžový pepř, mech, ambroxan, pižmo, pelargonie, mořské tóny, květ pomerančovníku, Lilybelle®, mandarinka, kalabrijský bergamot, ambra.
můžete mít 3.10.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.