Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Hodinky z dílny fashion značky Guess jsou jako stvořené pro ženy, jež si potrpí na stylové doplňky nejvyšší kvality. Jejich ciferník vás na první pohled upoutá propletenými písmeny G a jednoduchými ručičkami s indexy.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Dámské hodinky Guess sázejí na minimalistické provedení. Nechte se okouzlit zlaceným pouzdrem osázeným třpytivými kamínky. Nalezneme je také v zlatém ciferníku na místě indexů. Na zápěstí se hodinky připínají úzkým tahem. Hodinky jsou poměrně drobné a skvěle ozdobí i menší zápěstí.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Barva: bílá Střih: slim fit Výstřih: véčkový Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Typ materiálu: bavlna Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Modelka má na sobě velikos
můžete mít 24.6.
Bílý kožený náramek Malibu JUMB01345JWSTWIT/U.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Blyštivé srdíčkové náušnice Fine Heart JUBE01427JWRHT/U.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Model: Laurel Barva: černá Úložný prostor: přihrádka na bankovky, přihrádka na mince, přihrádka na fotografie, přihrádka na karty Zapínání: patentky Materiál: 100 % polyuretan__BR_
můžete mít 24.6.
Barva: černá Materiál: 100 % polyuretan Rozměry: 10.5 × 9 × 3 cm
můžete mít 24.6.
Model: Gemma Barva: černá Vzor: logo Úložný prostor: hlavní kapsa, vnitřní kapsa, vnější kapsa Zapínání: zip Rozměry: 32/46 × 32,5 × 12 cm Materiál: polyester Typ m
můžete mít 24.6.
Guess – cestovní kufr ze syntetiky (imitace kůže) s rozměry 44 × 76 × 30 cm se zavírá dvoucestným zipem (uzamykatelný uzávěr pro lepší ochranu před krádeží). Držadla jsou po stranách a na horní straně. Pohodlnou manipulaci zajišťuje držadlo s výsuvná konstrukce se dvěmi rameny…
můžete mít 24.6. - 25.6.
Jakmile si na zápěstí připnete dámské hodinky značky Guess, dostane váš outfit vmžiku zcela nový rozměr. Na první pohled vás upoutá zlacené pouzdro, které působí velice luxusním dojmem.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 8.7. - 11.7.
Dámská crossbody kabelka. 2 hlavní zipové kapsy.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Dámská crossbody kabelka. Klopa se zapínáním na magnet.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Dámská oboustranná kabelka 2v1. S přehledným vnitřním prostorem.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Dámská kabelka. Zipové zapínání.
můžete mít 21.6. - 24.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 25.6. - 26.6.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.