Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Pokud potřebujete lehkou, ovocnou vůni, která vás protáhne létem, Seductive Flirt je vynikající volbou. Jedná se o perfektní ovocně-květinovou gurmánskou vůni, která odstartuje sluncem políbenou letní romantiku. Vůně začíná tóny bergamotu, hrušek a černého rybízu.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Toaletní voda Guess Seductive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Originální značkové pouzdro pro Váš telefon. Vyniká jak kvalitním zpracováním, tak také prvotřídními materiály, jež byly použity na jeho výrobu. Zde nekupujete pouze značku, ale také kvalitu. Váš telefon tak bude v bezpečí před poškozením a zároveň v elegantním obalu.
Momentálně nedostupné
Guess 4G Silicone Metal Logo je lehký a odolný kryt z prémiového silikonu, které přesně kopíruje tvar telefonu a zachovává tak snadný přístup k tlačítkům a konektorům a s podporou Apple MagSafe příslu
můžete mít 24.9. - 25.9.
Guess PU Leather Saffiano prémiový ochranný kryt telefonu, vyrobený z pružného a pevného materiálu
můžete mít 24.9. - 25.9.
Guess Saffiano Card Slot prémiový ochranný kryt telefonu, vyrobený z pružného a pevného materiálu
Momentálně nedostupné
Deodorant ve spreji Guess Effect vám poskytne dlouhotrvající ochranu před potem a nepříjemnými pachy. Svěží deodorant doplňuje další produkty ze stejné řady Guess Effect, která je perfektní volbou pro všechny moderní a dynamické muže.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Tělové mlhy kolekce Guess Love se skládají z velmi svěžích, čistých a jiskřivých vůní. Obklopte se svěžími ovocnými vůněmi a lehkými, jasnými tóny, které inspirují chvíle potěšení a svádění.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Seductive Blue od značky Guess je dámská vůně, která vás zahalí do neodolatelné květinově-ovocné vůně. Křupavá, sladká hruška se snoubí se svěžím bergamotem. Návyková vůně růžové vody a květinového objetí se spojí s hedvábným pižmem, jantarem, zralou švestkou a pačuli.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Sofistikovaně a sebevědomě, tak se budete cítit s vůní Guess 1981 Indigo. Hlava vůně je tvořena kalifornským šeříkem, pacifickou mlhou a nektarem z fíku. V srdci se pak rozehrají květinové tóny a v závěru vás oslní akordy hroznového vína, cedrového dřeva a marockého oleje.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Třpytivý tělový sprej Mykonos Breeze Shimmer od značky Guess vás zahalí do opojné, letní, ovocné vůně.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Tělový sprej pro ženy Guess Love Passion Kiss je skvělým doplňkem vůně ze stejnojmenné série. Ráno použijete intenzivnější vůni a během dne ji stačí osvěžit tělovým sprejem.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato vůně vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Oslnivá květinová mlha s ovocnými tóny, která oslavuje vášeň letní noci. Věrná duchu Guess, kolekce lásky je ódou na romantiku, svádění a vášeň prostřednictvím pěti vonných mlh. V této kolekci Nirvana Dream zve vášeň letní noci v květinově-ovocném akordu.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Jemná květinová mlha s ovocnými tóny, která oslavuje romantiku letní idyly. Kolekce Love, věrná duchu Guess, je ódou na romantiku, svádění a vášeň prostřednictvím pěti vonných mlh. Romantic Blush v této kolekci oslavuje romantiku letní idyly v květinové harmonii s tóny lesních plodů a pivoňky.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Guess Bella Vita v podobě tělového závoje vás zahalí do sladké, jantarové vůně, která potěší vaše smysly. Opojná vonná esence se otevírá šťavnatými tóny třešně, jiskřivým italským citronem a sladkokyselým černým rybízem.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Guess značkové pouzdro pro Airpods sluchátka ve stylovém provedení z vysoce kvalitního silikonu a špičkovým zpracováním
můžete mít 24.9. - 25.9.
Guess značkové pouzdro pro Airpods sluchátka ve stylovém provedení z vysoce kvalitního silikonu a špičkovým zpracováním
můžete mít 24.9. - 25.9.
Guess 1981 Los Angeles Women je orientálně-květinová vůně pro ženy. Otevírá se ovocnými tóny v podobě hrušky, červeného rybízu a mandarinky. Poté přechází do květinového srdce, které podtrhuje šťavnatý pomeranč. Kompozici uzavírá cedrové dřevo, vanilka, pralinka, pižmo a ambroxan.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.