Guess Dámská kabelka Digital Hobo Red-Red
4 099 Kč
+ doprava zdarma

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Dámská kabelka, která se hodí k elegantnímu či ležérnímu outfitu. Oblíbené zapínání na magnet.

Guess černá kabelka-47%
6 849 Kč 3 599 Kč
+ doprava zdarma

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Kabelka Guess zdobená cvočky.

Guess Rhinestone W1135L2
3 799 Kč 3 100 Kč
+ doprava zdarma

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Hodinky z dílny fashion značky Guess si na první pohled zamilují všechny dámy se zálibou v nepřehlédnutelných doplňcích. Jejich růžový ciferník vás na první pohled upoutá třemi chronografy s datumovkou, dnem v týdnu a 24 hodinovým ukazatelem.

Guess Tri Glitz W1142L2
4 590 Kč 2 990 Kč
+ doprava zdarma

Zdobíte se ráda stylovými doplňky, které jsou opravdu nepřehlédnutelné? Pak budete doslova nadšená z hodinek značky Guess. Díky celozlatému provedení hodinky bez problémů nahradí i luxusní náramek, hodí se tak téměř ke každému outfitu.

Guess Ladies Dress CHELSEA W0647L6
3 290 Kč 2 690 Kč
+ doprava zdarma

Ať už se rozhodnete pro formální nebo volnočasové oblečení, hodinky značky Guess váš outfit vždy dokonale doladí. Jejich stříbrný ciferník sází na jednoduchý vzhled – to jediné, co narušuje jeho jednolitost, jsou špičaté ručičky a drobné indexy.

Guess Chelsea W1209L2
3 890 Kč 2 590 Kč
+ doprava zdarma

Poslední kus za tuto cenu!

Hodinky z dílny oblíbené fashion značky Guess si na první pohled zamilují všechny dámy se zálibou v luxusu. Jejich stříbrný ciferník sází na minimalistický vzhled – zdobí ho jen drobné bodové indexy a špičaté ručičky. Pouzdro i tah jsou vyrobené z pozlacené ušlechtilé oceli.

Guess Ladies Trend Micro G Twist W1146L2
2 562 Kč
+ doprava zdarma

Poslední kus za tuto cenu!

Hodinky z dílny fashion značky Guess si na první pohled zamilují všechny dámy se zálibou v nepřehlédnutelných doplňcích. Jejich ciferník vás na první pohled upoutá propletenými písmeny G, které dodávají celku tu správnou jiskru. Zlatou barvou se pyšní také pouzdro z ušlechtilé oceli.

Guess hnědá kabelka-63%

Guess hnědá kabelka

Hodnocení: 5
6 890 Kč 2 499 Kč
+ doprava zdarma

Poslední kus za tuto cenu!

Kabelka Guess s popruhem přes tělo.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.