Posledních pár kusů za tuto cenu!
Kabelka Guess zdobená cvočky.
Posledních pár kusů za tuto cenu!
Hodinky z dílny fashion značky Guess si na první pohled zamilují všechny dámy se zálibou v nepřehlédnutelných doplňcích. Jejich růžový ciferník vás na první pohled upoutá třemi chronografy s datumovkou, dnem v týdnu a 24 hodinovým ukazatelem.
Poslední kus za tuto cenu!
Elegantní kabelka Guess z kůže.
Poslední kus za tuto cenu!
Hodinky z dílny oblíbené fashion značky Guess si na první pohled zamilují všechny dámy se zálibou v luxusu. Jejich stříbrný ciferník sází na minimalistický vzhled – zdobí ho jen drobné bodové indexy a špičaté ručičky. Pouzdro i tah jsou vyrobené z pozlacené ušlechtilé oceli.
Poslední kus za tuto cenu!
Hodinky z dílny fashion značky Guess si na první pohled zamilují všechny dámy se zálibou v nepřehlédnutelných doplňcích. Jejich ciferník vás na první pohled upoutá propletenými písmeny G, které dodávají celku tu správnou jiskru. Zlatou barvou se pyšní také pouzdro z ušlechtilé oceli.
Guess hnědá kabelka
Hodnocení: 5Poslední kus za tuto cenu!
Kabelka Guess s popruhem přes tělo.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.