MAM

Na počátku roku 1976 přišel Peter Röhrig s novým konceptem pro svou řadu dětských produktů, který spojoval originální design s optimální funkčností a lékařským know-how. S týmem vědců, pediatrů a designérů vytvořil inženýr, pracující v průmyslu zpracovávajícím plasty, první dudlík MAM, kterým byly nastaveny nové standardy pro design a funkčnost.

V dnešní době se prodává přes 60 milionů výrobků MAM ve více než 60 zemích na všech 5 kontinentech. MAM má nyní zhruba 600 zaměstnanců a je lídrem na trhu s dudlíky ve Spojených státech a i na mnoha evropských trzích. Děti milují MAM především proto, že se díky němu cítí dobře. Rodiče, kteří se s narozením dítěte nechtějí vzdát svého stylu, velmi oceňují originalitu designu výrobků MAM. Líbivý design, funkčnost, která nastavuje standardy a technické inovace to jsou standardy, kterých se MAM nevzdává ani po 40 letech svého působení.

Výrobky značky MAM jsou zastoupeny v následujících kategoriích: