Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Philips MG3740/15 Series 3000 víceúčelový zastřihovač vousů, vlasů a chloupků v nose a uších 9v1 umožňuje nový vzhled v jakýkoli den v týdnu. Využijte k tomu tento odolný zastřihovač typu „vše v jednom“. 9 kvalitních nástavců vám umožní snadno dosáhnout vzhledu a účesu, který vám vyhovuje. 3 nástavce pro zastřihování vousů 1/2/3/4/5/6/7mm, detailní zastřihovač vousů, 3 nástavce pro zastřihování vlasů 9/12/15mm, nástavec pro zastřihování chloupků v nose a uších, omyvatelné nástavce, doživotně ostré samoostřící čepele, výdrž 60min, chromované detaily, cestovní pouzdro.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít 23.9.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Originální filtr Philips / Saeco AquaClean CA6903/00Patentovaná technologie umožňuje filtraci vody na nejvyšší úrovni
můžete mít 25.9.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Originální vodní filtr Philips / Saeco AquaClean CA6903/10. Filtr zlepšuje chuť kávy a odstraňuje z vašeho kávovaru vodní kámen.
můžete mít 25.9.
Vysoušeč vlasů s 2100W DC motorem se šesti flexibilními nastaveními rychlosti a teploty. Philips BHD501/00 Hair Dryer Series 5000 nabízí senzor ThermoShield, technologii Cool Shot na zafixování účesu a ionizační péči pro hladké a lesklé vlasy.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Philips Sonicare ProResults je ideální pro zkušené i začínající uživatele zubních kartáčků Sonicare. Hlavice zubního kartáčku Philips Sonicare má tvarovaný tvar, který se přirozeně přizpůsobuje tvaru zubů a umožňuje čištění těžko přístupných míst. Hlava kartáčku odstraňuje až 2krát více plaku než bě
můžete mít 27.9. - 1.10.
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.