Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Elektrický konvektor SCF 2003 s plynule regulovatelným termostatem a ochranou proti přehrátí. Konvektor má Integrované rukojeti pro snadné přenášení přístroje.
můžete mít 23.9.
Tyčový vysavač 2 v 1 nabízí naprostou volnost pohybu bez napájecího kabelu. Sencor SVC 8618GD na jedno nabití vydrží v provozu až 45 minut a je velmi lehký, tichý a snadno ovladatelný. Nechybí ani systém cyklónové filtrace HEPA a praktické doplňkové příslušenství.
můžete mít 23.9.
Konvektor SCF 2001 s vestavěným ventilátorem, se kterým rychle vytopíte danou místnost. Regulovatelný termostat se třemi stupni topného výkonu.
můžete mít 23.9.
Čisticí mop skvělý k mytí oken a skleněných povrchů, 3,6 V Li-Ion akumulátor, výdrž 20 min., nezanechává šmouhy ani usazeniny.
můžete mít ZÍTRA
Elektrický stolní gril Sencor SBF 106BK s kombinovanou, nepřilnavou grilovací plochou, termoregulací a funkcí keep warm pro udržování teploty. Vyjímatelná miska na odkapávání a protiskluzové nožky dodávají dostatečný komfort při grilování.
můžete mít 23.9.
Robotický vysavač ideální pro úklid laminátových a dřevěných podlah, parket, linolea a dlažby. SENCOR SRV 1000SL Robotický Vysavač 2v1 AllFloor je vybaven postranními rotačními kartáčky pro úklid v rozích, senzory proti pádu ze schodů a protinárazovým čelním čidlem. Bez nasazené prachovky překoná práh o výšce 1 cm.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Robotický vysavač s možností mokrého stírání s průtokem vody regulovaným omocí elektrického čerpadla. SENCOR 2v1 Active AllFloor GYRO WiFi SRV 8550BK je vybavane navigací Sencor Nav 16.0, infračerveným předním senzorem proti nárazu a gyroskopem pro navádění v prostoru. Provozní doba až 90 minut. Dálkové ovládání pomocí Wi-Fi aplikace.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít 23.9.
Ruční vysavač Sencor SVC 190 W pro vysávání suchých i mokrých nečistot s omyvatelným permanentním filtrem a bohatým příslušenstvím. Až 15 minut provozu bez dobíjení!
můžete mít ZÍTRA
Kontaktní gril v luxusním skleněném designu s digitálním ovládáním a nepřilnavými grilovacími deskami. Sencor SBG 6650BK nabízí možnost grilování bez nutnosti přidávání oleje a disponuje časovým spínačem a tepelně izolovanou rukojetí pro pohodlnou manipulaci.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Víceúčelový kontaktní gril v prémiovém skleněném designu s nepřilnavými deskami 3rd generation. Sencor SBG 5030BK nabízí možnost grilování bez nutnosti přidávání oleje a disponuje automatickou regulací teploty s indikačním okénkem. Samozřejmostí je i časový spínač a tepelně izolovaná rukojeť.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít 23.9.
Ruční akumulátorový vysavač Sencor SVC 190 R v červeném provedení pro vysávání suchých, ale i mokrých nečistot.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít 25.9. - 26.9.
Kontaktní gril
můžete mít 25.9. - 26.9.
můžete mít ZÍTRA
Mobilní klimatizace Wi-Fi v energetické třídě A++/A+++ a s 9000 BTU/hod. SENCOR SAC MT9078CH AllSeasons 9 000 BTU A++/A+++ Wi-Fi nabízí 5 režimů, 4 rychlosti, časovač a LCD displej. Ovládání přes Sencor Home. Vhodné pro místnosti o velikosti 31 – 35 m2.
můžete mít 23.9.
SENCOR SAX W003 Těsnění do oken
můžete mít 26.9. - 27.9.
SENCOR SBG 0260BK Raclette gril
můžete mít 26.9. - 27.9.
SENCOR SBG 104BK elektrický gril
můžete mít 26.9. - 27.9.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.