Toms černé dámské vzorované pantofle-40%
1 749 Kč 1 049 Kč

Poslední kus za tuto cenu!

Barva: černá. Vzor: aztécký. Výška podrážky: 1 cm. Sociální přesah: Nákupem jednoho páru obujete zároveň jedno dítě v zemi třetího světa. Společnost končiny navíc podporuje i dodávkami vody, léčbou zraku a dalšími humanitárními činnostmi..

Na začátku jednoho z nejinspirativnějších obchodních modelů stála humanitární cesta amerického cestovatele a podnikatele Blakea Mycoskieho do Argentiny. Několik měsíců strávil v lokální neziskové organizaci, která působila na předměstí Buenos Aires a jedním z jejích projektů bylo rozdávat dětem ochozené boty. V oblasti byla totiž taková chudoba, že většina dětí nikdy nevlastnila jediný pár bot a chodila celoročně bosa. Z toho plynula nejen řada zdravotních problémů, ale také zásadní překážka – bez bot děti nemohly chodit do školy. Buď do ní fyzicky nedošly, nebo je do školní budovy bosé nepustili.

Na základě své zkušenosti dostal Blake jednoduchý, ale geniální nápad: vytvořit značku bot, jejímž hlavním posláním bude boty darovat.

Jako hlavní princip fungování firmy zavedl obchodní model ""One for One"": Za každý prodaný pár bot se druhý pár bot předá dítěti, které boty nemá a potřebuje. Značku nazval Tomorrow Shoes, tedy boty zítřka. Zkráceně TOMS.

Model „One for One" se záhy stal jedním z nejprogresivnějších nástrojů generování charitativní pomoci, kterým se inspirují společnosti po celém světě. Jednoduchý mechanismus, který pomoc získává přirozeně – čím více párů se prodá, tím více párů se rozdá.

Na začátku jednoho z nejinspirativnějších obchodních modelů stála humanitární cesta amerického cestovatele a podnikatele Blakea Mycoskieho do Argentiny. Několik měsíců strávil v lokální neziskové organizaci, která působila na předměstí Buenos Aires a jedním z jejích projektů bylo rozdávat dětem ochozené boty. V oblasti byla totiž taková chudoba, že většina dětí nikdy nevlastnila jediný pár bot a chodila celoročně bosa. Z toho plynula nejen řada zdravotních problémů, ale také zásadní překážka – bez bot děti nemohly chodit do školy. Buď do ní fyzicky nedošly, nebo je do školní budovy bosé nepustili.

Na základě své zkušenosti dostal Blake jednoduchý, ale geniální nápad: vytvořit značku bot, jejímž hlavním posláním bude boty darovat.

Jako hlavní princip fungování firmy zavedl obchodní model ""One for One"": Za každý prodaný pár bot se druhý pár bot předá dítěti, které boty nemá a potřebuje. Značku nazval Tomorrow Shoes, tedy boty zítřka. Zkráceně TOMS.

Model „One for One" se záhy stal jedním z nejprogresivnějších nástrojů generování charitativní pomoci, kterým se inspirují společnosti po celém světě. Jednoduchý mechanismus, který pomoc získává přirozeně – čím více párů se prodá, tím více párů se rozdá.