Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Brand: Versace.
můžete mít 1.10.
Svěžest a smyslnost. Versense je perfektním propojením svěžesti a smyslnosti. Vůně sama je opojnou oslavou svěžesti inspirovanou silou přírodních živlů. Je určena svůdné ženě, která je připravena v životě okusit a vyzkoušet téměř vše. Vůně byla uvedena na trh v roce 2009.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Yellow Diamond od značky Versace je čistá, jasná, květinově-ovocná vůně pro ženy. Je jiskřivá a intenzivní jako žlutá barva, přesto zůstává luxusní a ženská stejně jako diamanty. V úvodu vůně se nachází neroli, bergamot, citron a hruška, v srdci se ukrývá květ pomerančovníku, leknín a mimóza.
můžete mít 24.9. - 25.9.
„Muž Versace – to je synonymum pro svůdnou eleganci. Versace Eau Fraiche Man představuje poctu modernímu muži, kterému nechybí charisma a sebedůvěra. “ Donatella Versace. Pánská vůně Versace míří k silnému a sebevědomému muži, který má rád luxus a orientuje se v aktuálních módních trendech.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 24.9. - 25.9.
V roce 2016 představila značka Versace pánskou vůni s názvem Versace Pour Homme Dylan Blue. Tato svěží, fougerově-citrusová vůně vás chytne a nepustí! V úvodu se mísí tóny listů fíku, grapefruitu, vodních tónů a kalábrijského bergamotu.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Eros Flame je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Hlava se skládá z citronu, mandarinky, citrusu chinotto, rozmarýnu a černého pepře. Srdce tvoří růže, pelargónie a pepř. Základ kompozice uzavírá cedr, pačuli, fazole tonka, sladká vanilka, santalové dřevo a dubový mech.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Pánská vůně Versace Pour Homme je samou esencí země kolem Středozemního moře, čemuž odpovídají i použité ingredience. Pulsující fougerovou směs odlehčuje přítomnost bergamotu a pelargónie. Hlavu vůně otevírají citrusy z kalábrijské oblasti Diamante spolu s lístky a květy hořkých pomerančovníků.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Vůně Versace Dylan Turquoise Pour Femme je inspirovaná únikem na vzdálené ostrovy. Pokud chcete i vy uniknout z reality a objevit se na exotických ostrovech, tak se ponořte do vůně od Versace. V její hlavě naleznete růžový pepř, citrón a mandarinku.
můžete mít 24.9. - 25.9.
„Muž Versace – to je synonymum pro svůdnou eleganci. Versace Eau Fraiche Man představuje poctu modernímu muži, kterému nechybí charisma a sebedůvěra. “ Donatella Versace Pánská vůně Versace míří k silnému a sebevědomému muži, který má rád luxus a orientuje se v aktuálních módních trendech.
můžete mít 24.9. - 25.9.
„Muž Versace – to je synonymum pro svůdnou eleganci. Versace Eau Fraiche Man představuje poctu modernímu muži, kterému nechybí charisma a sebedůvěra. “ Donatella Versace. Pánská vůně Versace míří k silnému a sebevědomému muži, který má rád luxus a orientuje se v aktuálních módních trendech.
můžete mít 24.9. - 25.9.
„Muž Versace – to je synonymum pro svůdnou eleganci. Versace Eau Fraiche Man představuje poctu modernímu muži, kterému nechybí charisma a sebedůvěra. “ Donatella Versace. Pánská vůně Versace míří k silnému a sebevědomému muži, který má rád luxus a orientuje se v aktuálních módních trendech.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Eros Flame je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Hlava se skládá z citronu, mandarinky, citrusu chinotto, rozmarýnu a černého pepře. Srdce tvoří růže, pelargónie a pepř. Základ kompozice uzavírá cedr, pačuli, fazole tonka, sladká vanilka, santalové dřevo a dubový mech.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Pánská vůně Versace Pour Homme je samou esencí země kolem Středozemního moře, čemuž odpovídají i použité ingredience. Pulsující fougerovou směs odlehčuje přítomnost bergamotu a pelargónie. Hlavu vůně otevírají citrusy z kalábrijské oblasti Diamante spolu s lístky a květy hořkých pomerančovníků.
můžete mít 24.9. - 25.9.
V roce 2016 představila značka Versace pánskou vůni s názvem Versace Pour Homme Dylan Blue. Tato svěží, fougerově-citrusová vůně vás chytne a nepustí! V úvodu se mísí tóny listů fíku, grapefruitu, vodních tónů a kalábrijského bergamotu.
můžete mít 24.9. - 25.9.
V roce 2016 představila značka Versace pánskou vůni s názvem Versace Pour Homme Dylan Blue. Tato svěží, fougerově-citrusová vůně vás chytne a nepustí! V úvodu se mísí tóny listů fíku, grapefruitu, vodních tónů a kalábrijského bergamotu.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Legendární módní dům Versace stojí na absolutním vrcholu pomyslného módního žebříčku. Byl založen roku 1976 talentovaným návrhářem Gianni Versacem, který vymyslel ikonický znak firmy v podobě hlavy mýtické medúzy. Oblečení, doplňky a kosmetika Versace se staly populární po celém světě a to z důvodu, že každý kus byl vždy o pár kroků napřed před ostatními. Versace je provokativní a zároveň elegantní, nevšední a přitom nadčasové. Po smrti módního génia, Gianni Versaceho, převzala otěže vedení značky jeho sestra Donatella, která jde v módních stopách svého bratra. Velmi oblíbené jsou také parfémy a vůně Versace, které jsou proslulé svým exkluzivním složením díky němuž jsou vysoce kvalitní a netradičně osobité. Ideální pro podtrhnutí celkově elegantního a chic dojmu.