Samotný výrobek a koncept služby je dobrý, ale služby O2 jsou katastrofální. V případě, že nemáte od O2 žádnou službu, je aktivace služeb u této společnosti pro většinu neřešitelný problém. V případě, že nemáte žádnou službu, O2 má problém - protože neví, co s tím má udělat. Registraci služby se podařilo udělat po 7 pracovních dnech, 12 telefonních hovorech s technickou podporou a reklamačním oddělením - ale nakonec se podařilo. Korunu všemu dalo technické oddělení, které se ozvalo o týden později, protože na vyřízení reklamace má O2 30 dní, s tím, že vidí, že TV nefunguje proto, že poskytovatel internetu, protože nevyužívám O2, blokuje nějaké porty. Přitom tou dobou jsem TV zrovna sledoval :-) Zařízení nenašlo O2 síť na "kabelovém" připojení a nešlo dál konfigurovat, protože předpokládá, že tam bude asi O2 ADSL, ale změnou na wi-fi docílíte změny u nové verze firmware. Zvolení způsobu připojení je však možno nastavit jenom jednou. Obnova do továrního nastavení znamená v případě tohoto konkrétního kusu i návrat ke staré verzi firmware. O2 "se domnívá", že se jedná o problém tohoto konkrétního kusu. Shrnutí: výrobek a koncept jsou dobré, služby jsou katastrofální. Pokud to překonáte, věřím, že vám TV bude dobře sloužit, podmínkou je však kvalitní internet, alespoň 15Mbit. stabilní download.