Military knihy

Autor: Irra Miroslav

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Autor
    Irra Miroslav
    ×
Irra Miroslav: AERO 92 Siebel Si-204/Aero C-3, 1. část Irra Miroslav: AERO 92 Siebel Si-204/Aero C-3, 1. část
Irra Miroslav: AERO 92 Siebel Si-204/Aero C-3, 1. část

„Síbl“, neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 93 Siebel Si-204/Aero C-3, 2. část Irra Miroslav: AERO 92 Siebel Si-204/Aero C-3, 1. část
Irra Miroslav: AERO 93 Siebel Si-204/Aero C-3, 2. část

„Síbl“, neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část Irra Miroslav: AERO 92 Siebel Si-204/Aero C-3, 1. část
Irra Miroslav: AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část

„Síbl“, neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl Irra Miroslav: AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl
Irra Miroslav: AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl

Publikace navazuje na AERO č.94 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. díl. Popis verze MiG-15bis, detailní soupis všech MiG-15bis dovezených ze SSSR a vyrobených v ČSR. Popis dalších verzí MiG-15bis – MiG-15bisT, MiG-15bisR a MiG-15bisSB.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl Irra Miroslav: AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl
Irra Miroslav: AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl

Období let 1951 – 1961 bylo pro pokračování historie Zvolenského leteckého pluku zvoleno záměrně. Je totiž významné přechodem na proudovou leteckou techniku a zároveň tím, že pluk byl od roku 1952 do roku 1961 součástí 1. lsd/sld.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 113 První, stíhací, Zvolenský 1962-1970, 3.díl Irra Miroslav: AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl
Irra Miroslav: AERO 113 První, stíhací, Zvolenský 1962-1970, 3.díl

60. léta byla pro 1. slp významná zejména přechodem na další generací stíhacích letounů konstrukční kanceláře MiG, v tomto případě na typ MiG-21 a jeho verze. Po celé období let 1962–1970 se pluk nacházel v sestavě 3. sPVOS, resp. od r. 1969 3.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu Irra Miroslav: AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu
Irra Miroslav: AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu

Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl Irra Miroslav: AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu
Irra Miroslav: AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl

S nástupem moderní techniky, která kladla na pilota čím dál tím větší nároky, narůstal problém zajištění letounů, které by se co nejvíce přibližovaly svými vlastnostmi bojovému stroji, na který měli cvičení piloti přejít.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 80 Letouny Heinkel v československém letectvu Irra Miroslav: AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu
Irra Miroslav: AERO 80 Letouny Heinkel v československém letectvu

Čs. letectvo po válce evidovalo tři produkty firmy Heinkel – He 72, He 111 a He 219, v případě He 111 a He 219 v počtu pouze několika kusů, počet He 72 přesáhl desítku. Všechny naše He 72 byly v majetku čs.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl Irra Miroslav: AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl
Irra Miroslav: AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl

Další sešit edice Aero přináší pokračování historie nasazení klasické patnáctky v čs. letectvu. Přes velkou reorganizaci čs. letectva v r. 1958 a její materiální a personální důsledky se dostáváme do 60.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: AERO 88 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 3. díl Irra Miroslav: AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl
Irra Miroslav: AERO 88 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 3. díl

Další sešit edice Aero přináší závěrečnou pasáž historie nasazení klasické patnáctky v čs. letectvu. Čtenář se zde seznámí s akrobatickými skupinami čs.

můžete mít 26.9. - 27.9.

Irra Miroslav: Aero C-4/104 v československém letectvu Irra Miroslav: AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl
Irra Miroslav: Aero C-4/104 v československém letectvu

Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva.

můžete mít 26.9. - 27.9.