Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 19920015

Struhárik Filip: Co je nového v médiích

Struhárik Filip: Co je nového v médiích

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. Celý popis
174 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
174 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

6.5.2024 na výdejním místě
6.5.2024 - 7.5.2024 na vaší adrese

Popis

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.

  • počet stran: 117
  • produkt: Knihy – flexo
  • datum vydání: 29.9.2022
  • šířka: 133mm
  • výška: 22mm
  • hmotnost: 176g
  • ISBN: 978–80–88383–34–5
  • jazyk: česky