Struhárik Filip: Co je nového v médiích
Struhárik Filip: Co je nového v médiích
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21.
Celý popis
174 Kč
Zboží od:
BOOKTOOK
174 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
6.5.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
6.5.2024 -
7.5.2024
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.
- počet stran: 117
- produkt: Knihy – flexo
- datum vydání: 29.9.2022
- šířka: 133mm
- výška: 22mm
- hmotnost: 176g
- ISBN: 978–80–88383–34–5
- jazyk: česky