Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.

Knihy o počítačích a nových médiích

Vydavatel: Jan Melvil Publishing

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Vydavatel
    Jan Melvil Publishing
    ×
Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int
Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int

Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.

můžete mít 11.3. - 12.3.

Dřímalka Filip: HOT - Jak uspět v digitálním světě Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int
Dřímalka Filip: HOT - Jak uspět v digitálním světě

Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.

Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji.

můžete mít 11.3. - 12.3.

Denmead Ken: Táta geek Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int
Denmead Ken: Táta geek

Úžasné geekovské aktivity a projekty pro tatínky a jejich děti.

Geekové jsou novodobou kategorií dospělých, jejichž poznávacím znamením je dětství u počítače, Dračího doupěte, případně v kroužku programování.

můžete mít 11.3. - 12.3.

Losekoot Michelle, Vyhnánková Eliška,: Jak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních s Losekoot Michelle, Vyhnánková Eliška,: Jak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních s
Losekoot Michelle, Vyhnánková Eliška,: Jak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních s

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje.

můžete mít 11.3. - 12.3.