10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 36590328

Grada Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Grada Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Celý popis
Ušetříte 169 Kč 399 Kč
230 Kč
Zboží od: TvFit.cz
Ušetříte 169 Kč 399 Kč
230 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Poslední 2 kusy
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

23.5.2024 na výdejním místě
23.5.2024 - 27.5.2024 na vaší adrese

Popis

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.