Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6788294

Cardone Grant: Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu

Cardone Grant: Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. Celý popis
Produkt se již neprodává
256 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
256 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

Popis

Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu.

Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence.

Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování!

Zjistěte, jak prodávat

Dokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání – a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence.

Přesné strategie úspěchu vedoucí k:

• Premene neprodaného na prodané

• Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodeju

• Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO

• Zachování prehnaného prodejního prístupu

• A mnohem více…

Vaše audiokniha pro zvýšení prodejů

Ve skutečném světě nedostane každý ocenění za svůj výkon. Buď zvítězíte nebo prohrajete. Pokud obchodujete i v době ekonomického propadu, vítězství znamená jedinou věc: být první.

Stane se to vaší audioknihou pro zvýšení prodejů, zvýšení marží a vytvoření nových příležitostí bez ohledu na ekonomiku. Nechte své protivníky stěžovat si na mizerné prodejní klima! Mohou se schovávat za tyto výmluvy, protože vy ovládáte svůj trh.

  • počet stran: 200
  • produkt: Knihy – vázané
  • datum vydání: 1.3.2015
  • šířka: 158mm
  • výška: 22mm
  • hmotnost: 428g
  • ISBN: 978–80–260–7477–9