Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 18564287

Karel Starý: Formativní hodnocení ve výuce

Karel Starý: Formativní hodnocení ve výuce

Autor: Karel Starý
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Celý popis
305 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
305 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

18.6.2024 na výdejním místě
18.6.2024 - 20.6.2024 na vaší adrese

Popis

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života.
Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách.
Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe.
Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe.
Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě.

  • Datum vydání: 01. 10. 2016
  • Počet stran: 152
  • ISBN: 978–80–262–1001–6
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá