Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11198377

Philip Kotler: Marketing management - 14. vydání

Philip Kotler: Marketing management - 14. vydání

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Celý popis
2 061 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
2 061 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední kus
S novou kartou za

6.5.2024 na výdejním místě
6.5.2024 - 7.5.2024 na vaší adrese

Popis

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
  • Počet stran: 816
  • ISBN: 978–80–247–4150–5
  • Vazba: Pevná bez přebalu lesklá