10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1286362

Evolveo MultimediaBox M8 multimediální centrum

Evolveo MultimediaBox M8 multimediální centrum

Multimediální centrum s osmijádrovým 64bitovým procesorem 2.0 GHz překouše s GPU ARM Mali-T82 i náročné hry a video ve 4K. Plynulost procesů zaručuje Evolveo MultimediaBox M8 operačním systémem Android 7.1 Nougat a doma jistě oceníte jeho tichý provoz bez ventilátoru. Celý popis
Produkt se již neprodává
2 490 Kč
Zboží od: MALL
2 490 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
7. 1. 2021
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den na zařízení Evolveo M8 nefunguje NETFLIX vyzkoušel jsem snad všechno a nedaří se...píše mi to že zařízení není podporováno...poradíte mi co s tím?již jsem u vás reklamoval a vyjádření ze servisu bylo, že se závady neprojevily:):):) Prosím tedy o ZV jak dále postupovat???? Děkuji s pozdravem RM
7. 1. 2021
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, zkuste prosím postup, který uvádí technická podpora služby Netflix na https://help.netflix.com/en/node/57688 kde popisují, jak nastavit zařízení a uvádějí odkaz na přímé stažení aplikace mimo Google Play - https://netflixhelp.s3.amazonaws.com/netflix-4.16-15235-release.apk
29. 1. 2019
František Vogel
Dobrý den, můj předešlý dotaz se týkal multimediálního centra Techbite Flix TV Box. Ještě mě zajímá tento přístroj Evolveo Multimedia Box M8. Podporuje tento Evolveo SKYPE ?. To je totiž jeden z hlavních důvodů koupě tohoto multimedia. Děkuji za odpověď Vogel Franrtišek
29. 1. 2019
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, ano, na tomto přístoji je možné provozovat libovolné aplikace určené pro systém Android. S přáním hezkého dne - Jaroslav Vykoukal - www.MALL.cz
11. 1. 2019
Vladimír Žůrek
A ještě jeden problém, V základním nastavení jsem zapnul češtinu. Když ale zařízení vypnu a potom zase zapnu nastaví se jako výchozí jazyk čínština nebo něco takovýho, prostě rozsypaný čaj. Nastavím češtinu a vyp-zap a zase čínština. Je to dost nepříjemné. Co s tím? Původně jsem měl předchozí verzi H4 a tam se nic podobného nedělo.
15. 1. 2019
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, v tomto případě mohu doporučit kontaktování technické podpory výrobce na http://www.evolveo.com/cz/helpdesk/digitalni-domov/smart-tv-windows-pc/android-smarttv/multimedia-box-m8 Přístroj by se takto chovat neměl. S přáním hezkého dne - Jaroslav Vykoukal - www.MALL.cz
11. 1. 2019
Vladimír Žůrek
Dobrý den, zařízení nemůže přehrávat z Netflix, přesněji nejde do něj aplikace Netflix nainstalovat. Hlásí to, že zařízení není podporováno. Můžete mi prosím poradit co mám dělat? Přehrávání Netflixu byl hlavní důvod koupě zařízení. Děkuji za info.
21. 1. 2019
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, nedaří-li se nainstalovat Netflix aplikaci z Google Play, zkuste prosím kontaktovat technickou podporu výrobce na http://www.evolveo.com/cz/helpdesk/digitalni-domov/smart-tv-windows-pc/android-smarttv/multimedia-box-m8# kde by se již s podobným problémem mohli setkat a znát tak i řešení. Pokud by se řešení nenašlo, doporučím reklamaci/vrácení produktu, mezi jehož hlavní schopnosti má právě Netflix patřit. S přáním hezkého dne - Jaroslav Vykoukal - www.MALL.cz