Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Objem
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×ZnačkaLacoste
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Složení parfému: kardamom, jasmín, koriandr, santalové dřevo, pomeranč, semínko mrkve, list fialky, krvavý pomeranč, pižmo, vanilka, broskev. Vlastnosti, které vystihují toaletní vodu Lacoste Touch Of Pink, jsou upřímnost, přirozenost a.
můžete mít 3.10.
Složení parfému: kašmír, růžový pepř, šalvěj muškátová, vetiver, hořec, bazalka. Sada toaletní voda 50 ml + sprchový gel 75 ml. Vůně, jež nepostrádá styl, šmrnc a mužnost To je pánská toaletní voda Match Point, vytvořená na míru nejen sportovně.
můžete mít 3.10.
Složení parfému: pepř, tangerinka, pačuli, santalové dřevo, kasie, bergamot, rajčatový list, růže.
můžete mít 3.10.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Booster je ztělesněním sportovního života. Přináší vitalitu a pohodu, povzbuzuje tělo i mysl. Pusťte se do toho s vervou, humorem a Boosterem, jedinečnou toaletní vodou, ze které čiší energie. Vůně je určena především pro mladé muže. Vůně byla na trh uvedena v roce 2006.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Tato pánská vůně Lacoste Pour Homme v sobě spojuje nekonvenční, leč rafinovaný styl. Je to svěží vůně a jak prozrazuje jednoduché pojmenování, je navržena pro muže, kteří dávají přednost moderním a mužným vůním. Patříte mezi ně i vy? Vůně byla na trh uvedena v roce 2002.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Lacoste Pour Femme byla vytvořena pro ženu, která má v sobě ryzí přitažlivost a půvab. Pro ženu, která má odvahu vyjevit své emoce a podělit se o své pocity. Žena Lacoste je spíše půvabná než krásná, zářící a vstřícná, ale nesnaží se flirtovat a svádět za každou cenu.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle French Panache z kolekce L. 12. 12 je chyprově-květinová vůně pro ženy. V úvodu ucítíte svěží bergamot, jemný růžový pepř a aromatický černý rybíz. Poté se rozvoní květinová kombinace růže a sambackého jasmínu podtrhnutá tóny šampaňského.
můžete mít 26.9. - 27.9.