Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Objem
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Typ parfémutoaletní voda
Přesně deset let po uvedení pánské vůně Lalique Pour Homme Lion se představuje linie Encre Noire Pour Homme. Celosvětově se pánská linie Lalique stává gentlemanským doprovodem nejnověji prezentované dámské selektivní vůně Lalique Le Parfum.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Joop! Homme je vyjádřením mužské smyslnosti. Je plná fascinující originality a kontrastů. Oslavuje všechny aspekty mužské osobnosti. Smyslná, vysoce kreativní, expresivní vůně. Pod vyrovnaným povrchem doutná mohutný oheň. Vůně byla uvedena na trh v roce 1989.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Zapomeňte na konvence a vyjádřete své pravé JÁ. Mužná vůně pro něj představuje energickou ovocnou svěžest směsí guarany a červeného jablka, jež se pojí s oříškovým akordem a kouzlem vetiveru. Osvoboďte se od předsudků a buďte tím, kým chcete být. Na trh byla uvedená v roce 2019.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Bois De Yuzu je aromatická kořeněná vůně pro muže. Otevírá se tóny zázvoru, bergamotu, rozmarýnu, máty, mandarinky a ovoce yuzu. V srdci se ukrývá muškátový oříšek, v základu pak mech společně s papyrusem. Na trh byla uvedena v roce 2018.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Vůně Crystal Noir představuje ryzí magickou vůni, éterickou i smyslnou zároveň. Orientálně-ovocný charakter podtrhuje její do detailu propracovanou kompozici, která není založena na dlouhém seznamu ingrediencí, ale jen na pečlivě vybraném akordu těch nejvzácnějších vonných lahůdek.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Paco Rabanne 1 Million – neodolatelná a velmi exkluzivní pánská vůně sladšího ražení s jemně svěžím složením. Nechte se pohltit touto vůní a spolehněte se na ni během celého dne. Bude vás doprovázet jako vaše druhá kůže. Na trh byla uvedena v roce 2008.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Hugo Just Different je pro muže, který se nechává inspirovat vším kolem sebe a nebojí se měnit zdánlivě pevně dané perspektivy. Jeho cesta je neobvyklou trasou, na první pohled nahodilou, ale mající svou vnitřní logiku a cíl.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Hugo Boss věří ve svádění, které útočí na mysl a zanechává trvalou stopu. Vůně, která vytvoří tento efekt, je naprosto jedinečná. BOSS THE SCENT se může pochlubit exkluzivní ingrediencí z Afriky: afrodiziakální ovoce maninka, evokující marakuju a rum.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Řím při západu slunce. Jak se obloha postupně stmívá a den se blíží k večeru, panorama města a jeho legendární architektura se koupe v korálově oranžové záři. Tuto barvu nelze s ničím zaměnit. Kouzlo začíná. Valentino vás zve, abyste tento okamžik skutečně prožili.
můžete mít 26.9. - 27.9.