10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

BOOKTOOK

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Kategorie
    Počítače a nová média
    ×
Šenkapoun Pavel: Webcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém Šenkapoun Pavel: Webcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém
Šenkapoun Pavel: Webcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle).

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou!

můžete mít 23.5. - 24.5.

Šmuclerová Libuše: Kyber tabu - Průvodce vesmírem online informací Šenkapoun Pavel: Webcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém
Šmuclerová Libuše: Kyber tabu - Průvodce vesmírem online informací

Kyber tabu je rozsáhlým a zasvěceným průvodcem po neviditelném a ne jednoduše pochopitelném vesmíru online informací.

můžete mít 24.5. - 27.5.

Šteflová Diviška: Očima Divišky Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační
Šteflová Diviška: Očima Divišky

Život, sny a nápady jedné influencerky hledáčkem fotoaparátu K digitální zrcadlovce jsem se dostala už na základce – a od té doby jsem focením posedlá. Za to, že mě tahle vášeň neopustila, může moje mamka.

můžete mít 23.5. - 24.5.

Švelch Jaroslav: Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační
Švelch Jaroslav: Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách

Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali body navíc.

můžete mít 23.5. - 24.5.

Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační
Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační

Historie počítačových her v Československu 80. let byla donedávna považována za pouhou poznámku na okraj velkých dějin tohoto média, které se odehrávaly v USA a v Japonsku.

můžete mít 23.5. - 24.5.

Valnohová Sára: Alenka v říši GIFů Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé
Valnohová Sára: Alenka v říši GIFů

Rádi trávíte čas online? Tak to byste měli vědět, jak se bezpečně na sítích pohybovat, čemu se vyhnout a na co si dát pozor.

můžete mít 23.5. - 24.5.

Virius Miroslav: Od C++ k C# Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé
Virius Miroslav: Od C++ k C#

V této knize najdete nenásilný úvod do programovacího jazyka C#, založený na jazyku C++. C# je nový programovací jazyk, šířený firmou Microsoft. I když se dodává především jako součást Visual Studia .

můžete mít 23.5. - 24.5.

Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé
Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé

Stejně jako začátečník má i středně pokročilý čtenář možnost studovat programování prakticky. Kniha obsahuje velké množství úloh k procvičení problematiky vysvětlované v učebnici pro středně pokročilé.

můžete mít 23.5. - 24.5.

Vystavěl Radek: Myslete databázově, myslete v SQL! Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int
Vystavěl Radek: Myslete databázově, myslete v SQL!

Cílem knihy je napomoci vám nabýt uceleného databázového vzdělání.

můžete mít 23.5. - 24.5.

Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int
Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.

můžete mít 23.5. - 24.5.

Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int
Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int

Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.

můžete mít 23.5. - 24.5.