BOOKTOOK

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Kategorie
    Počítače a nová média
    ×
Satrapa Pavel: IPv6 - Internetový protokol verze 6 Schmidt Eric, Cohen Jared: Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu
Satrapa Pavel: IPv6 - Internetový protokol verze 6

Aktualizace a doplnění odborné publikace s názvem Internetový protokol verze 6 autora z r. 2011 (ISBN: 978–80–904248–4–5) popisující vlastnosti protokolu IPv6, jeho doprovodných mechanismů a stav implementací na vybraných platformách.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Satrapa Pavel: Perl pro zelenáče Schmidt Eric, Cohen Jared: Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu
Satrapa Pavel: Perl pro zelenáče

Programovací jazyk Perl je silný, elegantní a trochu nebezpečný. Cílem knihy je uvést čtenáře do jeho zajímavého světa.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Schmidt Eric, Cohen Jared: Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu Schmidt Eric, Cohen Jared: Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu
Schmidt Eric, Cohen Jared: Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu

Nové technologie přináší spoustu možností, ale i spoustu rizik.

Rozvíjejí současný svět a celé lidstvo se díky nim žene kupředu nebývalou rychlostí. Jak mění nové technologie chování lidí a národů?

můžete mít 6.5. - 7.5.

Schreier Jason: Press Reset. Vzestupy a pády ve videoherním průmyslu Šenkapoun Pavel: Webcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém
Schreier Jason: Press Reset. Vzestupy a pády ve videoherním průmyslu

Videohry jsou napínavé a srdcervoucí. A co teprve jejich vývoj!

Počítačové hry v současnosti představují největší zábavní průmysl, v němž se každoročně otáčejí miliardy dolarů.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Šenkapoun Pavel: Webcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém Šenkapoun Pavel: Webcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém
Šenkapoun Pavel: Webcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle).

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou!

můžete mít 6.5. - 7.5.

Šmuclerová Libuše: Kyber tabu - Průvodce vesmírem online informací Švelch Jaroslav: Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách
Šmuclerová Libuše: Kyber tabu - Průvodce vesmírem online informací

Kyber tabu je rozsáhlým a zasvěceným průvodcem po neviditelném a ne jednoduše pochopitelném vesmíru online informací.

můžete mít 7.5. - 9.5.

Šteflová Diviška: Očima Divišky Švelch Jaroslav: Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách
Šteflová Diviška: Očima Divišky

Život, sny a nápady jedné influencerky hledáčkem fotoaparátu K digitální zrcadlovce jsem se dostala už na základce – a od té doby jsem focením posedlá. Za to, že mě tahle vášeň neopustila, může moje mamka.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Švelch Jaroslav: Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách Švelch Jaroslav: Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách
Švelch Jaroslav: Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách

Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali body navíc.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační
Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační

Historie počítačových her v Československu 80. let byla donedávna považována za pouhou poznámku na okraj velkých dějin tohoto média, které se odehrávaly v USA a v Japonsku.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Toman Prokop: Informatika pro koncového uživatele Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační
Toman Prokop: Informatika pro koncového uživatele

Publikace vysvětluje koncovým uživatelům – tedy všem, kteří používají mobily či počítače – základní funkce těchto aplikací a nástrojů. Jedná se o výběr technologií a aplikací, nejčastěji používaných jak privátně, tak v zaměstnání.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Valnohová Sára: Alenka v říši GIFů Švelch Jaroslav: Jak obehrát železnou oponu - Počítačové hry a participativní kultura v normalizační
Valnohová Sára: Alenka v říši GIFů

Rádi trávíte čas online? Tak to byste měli vědět, jak se bezpečně na sítích pohybovat, čemu se vyhnout a na co si dát pozor.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Vaněk Jiří a kolektiv: Jak na Internet - Na motivy stejnojmenného seriálu Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé
Vaněk Jiří a kolektiv: Jak na Internet - Na motivy stejnojmenného seriálu

Od roku 2012 sdružení CZ.NIC, správce domény CZ, připravuje osvětový seriál Jak na Internet. Více jak 100 krátkých dvouminutových videí přináší rady a tipy, jak obstát a bezpečně přežít ve svetě Internetu a technologií s ním spojených.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Virius Miroslav: Od C++ k C# Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé
Virius Miroslav: Od C++ k C#

V této knize najdete nenásilný úvod do programovacího jazyka C#, založený na jazyku C++. C# je nový programovací jazyk, šířený firmou Microsoft. I když se dodává především jako součást Visual Studia .

můžete mít 6.5. - 7.5.

Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé
Vystavěl Radek: Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé

Stejně jako začátečník má i středně pokročilý čtenář možnost studovat programování prakticky. Kniha obsahuje velké množství úloh k procvičení problematiky vysvětlované v učebnici pro středně pokročilé.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Vystavěl Radek: Myslete databázově, myslete v SQL! Weston Chris: Naučte se používat digitální fotoaparát
Vystavěl Radek: Myslete databázově, myslete v SQL!

Cílem knihy je napomoci vám nabýt uceleného databázového vzdělání.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Weston Chris: Naučte se používat digitální fotoaparát Weston Chris: Naučte se používat digitální fotoaparát
Weston Chris: Naučte se používat digitální fotoaparát

Vítejte ve světě digitální fotografie.

Tento kompletní průvodce je určen všem majitelům kompaktních digitálních fotoaparátů nebo filmových zrcadlovek, kteří chtějí přejít na digitální zrcadlovku a postoupit na vyšší úroveň fotografování.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku Weston Chris: Naučte se používat digitální fotoaparát
Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.

můžete mít 6.5. - 7.5.

Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int
Zandl Patrick: Mýty a naděje digitálního světa - Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé int

Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.

můžete mít 6.5. - 7.5.