Get Out Fun Cestou za pardubickým perníkem - Střední obtížnost
Popis
Poznejte příběh pardubického perníku a zachraňte Viléma II. z Pernštejna!
Podaří se vám zachránit Viléma II. z Pernštejna od jeho trápení? Chce si vzít za ženu krásnou Johanku z Libic a jen vy mu můžete pomoci s tímto nelehkým úkolem.
Johanka z Libic je tuze bohatá nevěsta a nelze ji uctít jen tak něčím. Budete muset vymyslet, čím ji okouzlíte a sehnat vše potřebné. Má to háček. Další nápadníci jsou vám v patách a máte před sebou velkou konkurenci. Proto neponechejte nic náhodě.
Cestou budete namáhat mozkové závity a trochu si procvičíte i vlastní fyzickou kondici.
Venku je hezky a vy přemýšlíte co podniknout? Vezměte své přátele nebo rodinu na cestu za dobrodružstvím. Zábava u této hry je zaručena. Vydejte se do Pardubic a zjistěte, kde se vzal pardubický perník a jaké vztahy měli mezi sebou historické osobnosti města.
Dobré vědět:
Začátek hry: Pardubice – Pernštýnské náměstí
Pernštýnské náměstí, 530 02 Pardubice, Česko
GPS: 50.0385308N, 15.7789722E
Vzdálenost: 2,5 km
Trvání hry: cca 2,5 h
Tým: 1 až 6 osob
Hratelnost: nonstop
Střední obtížnost - hru v této obtížnosti si skvěle užijí jak začátečníci, tak i zkušení únikovkáři. Při plnění úkolů a luštění šifer je k dispozici množství nápověd.
Jak to přesně funguje:
- Rezervace není nutná, hra je hratelná nonstop.
- Hra probíhá v mobilní aplikaci Get Out Fun, kterou je možné stáhnout přímo z Google Play nebo App Store. V té si následně hru odemknete (pomocí kódu z voucheru od Get Out Fun), stáhnete zakoupenou hru a pustíte se do řešení záhad.
- Po nákupu a zaplacení objednávky Vám na email, který uvedete v objednávce přijdou informace i voucher s kódem, kterým si následně aktivujete samotnou hru. Vouchery budou odbaveny v pracovní dny v čase od 9 – 17 hodin. Pokud na hru pospícháte, kontaktujte Get Out Fun buď emailem na info@getoutfun.com nebo telefonicky na zákaznický servis +420 602 122 133.
- Aktivační kód pokud nebyl aktivován má platnost 12 měsíců.
- Hru si aktivujete v aplikaci Get Out Fun až v den, kdy půjdete hrát (hra se vám otevře na 12 hodin).
- Hrát budete bez průvodců, sami jen se svými mobily či tablety. Doporučuje se mít s sebou nabitý mobilní telefon (příp. power banku) a zapnutou GPS, papír a tužku.
- Hra není náročná na datové připojení, je zapotřebí stáhnout hru o velikosti cca 20 MB a po celou dobu hry mít zapnutá data.
- Dostavíte se na startovací pozici hry, odkud už vás povede mobilní aplikace.
- Hra se dá hrát na jednom společném telefonu, tabletu, nebo v režimu multiplayer (ke hře je připojeno více telefonů, tabletů, hráči mohou sledovat hru každý na svém zařízení).
Doplňující informace:
- Hra obsahuje úkoly postavené na logické úvaze, na řešení šifer i úkoly postavené spíše na pozorovacím talentu. Je tak vhodná jak pro samotné dospělé, tak i pro dospělé s dětmi nebo třeba vnímavé a přemýšlivé teenagery cca 15+.
- Váš tajuplný výlet se odehrává ve venkovním městském prostředí. Obujte pohodlné boty, dobře se oblékněte, počítejte s tím, že se u luštění šifer, přemýšlení, pátrání a radosti z objeveného se budete zastavovat, tak ať si hru můžete v klidu užít bez ohledu na počasí.
- Venkovní únikovou hru můžete hrát kdykoliv za denního světla i v noci. Na noční verzi nezapomeňte světlo/baterku či čelovku.
Režim multiplayer:
- V předstihu si na všechny telefony (tablety), stáhněte aplikaci Get Out Fun.
- Na startu hry všichni zapněte data a všichni se zaregistrujte pod vlastními údaji s heslem, přihlaste se do aplikace (každé zařízení musí mít vlastní registraci).
- Na jeden telefon (tablet) zadejte kód zakoupeného voucheru a stáhněte hru.
- Tlačítkem začít hrát vygenerujete QR kód (i písmenný kód) a ostatní telefony se tlačítkem připojit do hry a načtením QR kódu nebo písmenného kódu připojí. Až jsou všichni připojení hlavní hráč zadá START. Pokud hrajete hru jen na jednom zařízení dáte rovnou tlačítko START.
- A už se můžete pustit do vašeho tajuplného dobrodružství. Odpovědi může zadávat kterýkoliv hráč na svém zařízení, odpověď se pak automaticky zaznamená i u všech ostatních hráčů. Praktické je, aby odpovědi zapisoval jen jeden hráč po té, co se na odpovědi hráči domluví, aby všichni hráči stihli sledovat linii příběhu.