Bino

Značka BINO byla uvedena na trh v roce 1992 jako označení pro škálu dřevěných hraček, reklamních a dárkových předmětů a vybavení mateřských školek. Rychle po svém vzniku slavila značka BINO značný úspěch nejen na domácím trhu, ale i ve více než 10-ti dalších zemích evropy.

Filozofií značky BINO je motto „Naše děti jsou to nejcennější co máme“. Základní stavební prvky, na kterých je značka vybodována jsou kvalita, bezpečnost a zdravotní nezávadnost. Veškeré použité materiály podléhají přesné kontrole a stejně jako veškeré finální výrobky splňují veškeré předepsané bezpečnostní normy. Produkty jsou určené především pro pobavení a rozvoj dětí od nejmenší až po školáky. Většina hraček spojuje zábavu s edukativní funkcí. Řada produktů podporuje rozvoj hrubé nebo jemné motoriky, formou hry pomáhají rozvíjet většinu smyslů i rozumové schopnosti. Firma je držitelem certifikátu FSC, který je udělováno pouze firmám s šetrným přístupem k životnímu prostředí.

Výrobky značky Bino jsou zastoupeny v následujících kategoriích: