Guess 1981 - EDT
420 Kč

Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůni Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat ostré a silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. Tento parfém byl uveden na trh v roce 2017.

Guess 1981 For Men - EDT
444 Kč

Guess 1981 For Men od Guess je chyprově-dřevitá vůně pro muže. Velmi sofistikovaná vůně, která udává směr. V top poznámkách ucítíte italský bergamot a lístky fialky. V srdci je cedrové dřevo, dubových mech a ambergris (šedý jantar). V základu se pojí kadidlo a kůže.

Guess 1981 Indigo For Men - EDT
454 Kč

Guess 1981 Indigo For Men od Guess je květinově-dřevitá vůně pro muže. Nadčasová vůně, která udává směr a hodí se pro každého sebevědomého muže. Hlavu tvoří bergamotský italský olej, kapiak a vůně fíků, šalvějový olej a modrá levandule.

Guess 1981 Los Angeles Men - EDT
420 Kč

1981 Los Angeles Men je orientálně-fougerová vůně pro muže. Hlava obsahuje černý pepř, bergamot a švestku. V srdci se rozvoní pelargonie, máta a zázvor. Kompozici uzavírá vetiver, santalové dřevo, tabák a ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.

Guess 1981 Los Angeles Women - EDT
444 Kč

Guess 1981 Los Angeles Women je orientálně-květinová vůně pro ženy. Otevírá se ovocnými tóny v podobě hrušky, červeného rybízu a mandarinky. Poté přechází do květinového srdce, které podtrhuje šťavnatý pomeranč. Kompozici uzavírá cedrové dřevo, vanilka, pralinka, pižmo a ambroxan.

Guess By Marciano - EDP
454 Kč 430 Kč

Guess By Marciano patří ke květinově-ovocným vůním pro ženy. Zpočátku vás osvěží grapefruit, curacao, kardamon, v srdci tato vůně skrývá květinové tóny v podobě pivoňky, jasmínu a zimolezu, na závěr ucítíte mošus a vanilku. Vůně byla uvedena na trh v roce 2007.

Guess By Marciano For Men - EDT
444 Kč

Guess By Marciano For Men je citrusově-kořeněná pánská vůně vhodná pro každou příležitost. V prním okamžiku ucítíte pepř, v srdci vůně se skrývá tonik a v konečné fázi budete oslněni šťavnatou mandarinkou. Vůně byla na trh uvedena v roce 2007.

Guess Dare - EDT
383 Kč

Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.

Guess Dare For Men - EDT
424 Kč

Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.

Guess Double Dare - EDT
555 Kč 504 Kč

Dámský parfém Guess Double Dare je inspirovaný módou, smyslností a hravostí. Vůně Double Dare představuje moderní ženu, která chce být sama sebou. Složení propojuje květinové tóny s dotekem šťavnatého ovoce. Tato limitovaná edice byla uvedena na trh v roce 2015.

Guess Double Dare - EDT TESTER
434 Kč

Dámský parfém Guess Double Dare je inspirovaný módou, smyslností a hravostí. Vůně Double Dare představuje moderní ženu, která chce být sama sebou. Složení propojuje květinové tóny s dotekem šťavnatého ovoce. Tato limitovaná edice byla uvedena na trh v roce 2015.

Guess Girl Belle - EDT
430 Kč

Toaletní vody Girl Belle od značky Guess je květinově-ovocná vůně pro dívky a ženy, které milují výjimečné vůně. V úvodu se ukrývají tóny šampaňského s lesními plody, v srdci fialka, jasmín a pivoňka a v závěru vůni zafixuje vanilka, pižmo a santalové dřevo. Na trh byla uvedena v roce 2013.

Guess Girl - EDT
706 Kč 420 Kč

Guess Girl je vůně inspirovaná nejsvůdnějšími ženami současné módní scény. Úžasné křivky, výrazné retro kočičí oči. Dívka Guess je nepřehlédnutelná a neodolatelná.   Guess Girl je svěží ovocno-květinová vůně, díky níž se za vámi každý otočí.

Guess Girl - EDT TESTER
252 Kč

Poslední kus za tuto cenu!

Guess Girl je vůně inspirovaná nejsvůdnějšími ženami současné módní scény. Úžasné křivky, výrazné retro kočičí oči. Dívka Guess je nepřehlédnutelná a neodolatelná.   Guess Girl je svěží ovocno-květinová vůně, díky níž se za vámi každý otočí.

Guess Men - EDT
434 Kč 414 Kč

Pánská, odvážná, sexy i opojná je vůně Guess Men, která je inspirovaná životním stylem značky Guess. Tento parfém je svěží, čistý a smyslný jako muž, který jej nosí. Fougerově-kořeněná vůně vás zavede do světa plného elegance. Vůně byla uvedena na trh v roce 2006.

Guess Night - EDT
434 Kč

Night od značky Guess je vůně pro mladé muže, kteří milují elektronickou a taneční hudbu, večírky a vše s nimi spojené. Jedná se o orientální, dřevitou vůni, se kterou budete na party nepřehlédnutelní. Na trh byla uvedena v roce 2013.

Guess Seductive - EDT

Guess Seductive - EDT

Hodnocení: 5
464 Kč 393 Kč

Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.

Guess Seductive - EDT TESTER
313 Kč

Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.

Guess Seductive Homme Blue - EDT
454 Kč 414 Kč

Toaletní voda Guess Seducitive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.

Guess Seductive Homme - EDT
535 Kč 403 Kč

Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.

Guess Woman - EDP
414 Kč

Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu.  Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.