Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: jasmín, pivoňka, vanilka, šampaňské, fialka, pižmo, australské santalové dřevo, lesní bobule.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: vetiver, pivoňka, orchidej, pačuli, magnolie, vanilka, dřevité tóny, marakuja, lilie, květ tiaré, pižmo.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: jablko, semiš, bílý pepř, peruánský balzám, santalové dřevo, bergamot, zázvor, muškátový oříšek, jedle, ambra, pižmo, levandule, pelyněk.
můžete mít 30.9.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato toaletní voda vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato vůně vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Tělové mlhy kolekce Guess Love se skládají z velmi svěžích, čistých a jiskřivých vůní. Obklopte se svěžími ovocnými vůněmi a lehkými, jasnými tóny, které inspirují chvíle potěšení a svádění.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Pokud potřebujete lehkou, ovocnou vůni, která vás protáhne létem, Seductive Flirt je vynikající volbou. Jedná se o perfektní ovocně-květinovou gurmánskou vůni, která odstartuje sluncem políbenou letní romantiku. Vůně začíná tóny bergamotu, hrušek a černého rybízu.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev.
můžete mít 30.9.
Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůni Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat ostré a silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. Tento parfém byl uveden na trh v roce 2017.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Složení parfému: jasmín, vetiver, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, liči, list fialky, konvalinka, jahoda, ambra.
můžete mít 30.9.
Guess Bella Vita Rosa Shimmer v podobě třpytivého tělového závoje vás zahalí do přitažlivé květinově-ovocné vůně, kterou si zamilujete při prvním přivonění. Italský citron, sladkokyselý černý rybíz a kdoule se snoubí s opojnými květinovými akordy, které prostoupí svěží, zelený dotek cypřiše.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola.
můžete mít 30.9.
Na pečlivě vybraných vonných ingrediencích, které mají schopnost podtrhnout charisma každého muže, je založena vůně toaletní vody pro muže GUESS Guess by Marciano Hřejivá kořeněná vonná kompozice, zabalená do flakonku v zlaté barvě, byla na trh.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: malina, orchidej, bergamot, lilie, meloun, australské santalové dřevo, madagaskarská vanilka, trnovník akát. Toaletní voda Guess Girl, vydaná v roce 2013 u příležitosti 30letého výročí vzniku značky, zachycuje sexappeal a.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: ylang-ylang, růžový pepř, mech, ambroxan, pižmo, pelargonie, mořské tóny, květ pomerančovníku, Lilybelle®, mandarinka, kalabrijský bergamot, ambra.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: kardamom, cypřiš, mech, šalvěj, citron, jalovec, santalové dřevo, palo santo, mořské tóny, okurka.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: kardamom, růžový pepř, orchidej, pačuli, vetiver, santalové dřevo, mandarinko-pomerančové aroma, list fialky, ambra, pižmo.
můžete mít 30.9.
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, hruška, kořen kosatce, květ afrického pomerančovníku, vanilka, bergamot, olibanum, černý rybíz. Sada toaletní voda 15 ml + toaletní voda Seductive Noir 15 ml. Toaletní voda pro ženy Guess Seductive je.
můžete mít 30.9.
Guess 1981 For Men od Guess je chyprově-dřevitá vůně pro muže. Velmi sofistikovaná vůně, která udává směr. V top poznámkách ucítíte italský bergamot a lístky fialky. V srdci je cedrové dřevo, dubových mech a ambergris (šedý jantar). V základu se pojí kadidlo a kůže.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.