Guess Lola W1145L2-38%
2 890 Kč 1 790 Kč

Akce

Hodinky z dílny fashion značky Guess si na první pohled zamilují všechny dámy se zálibou v nepřehlédnutelných doplňcích. Černý ciferník v minimalistickém stylu zdobí pouze stříbrné ručičky a nepřehlédnutelné logo značky.

Guess Chelsea W0989L1
1 890 Kč

Novinka

Ať už si obléknete romantické šaty nebo roztrhané džíny s pohodlným tričkem, hodinky z dílny značky Guess váš outfit vždy dokonale doladí. Jejich stříbrný ciferník sází na jemné provedení – zdobí ho jen drobné špičaté ručičky a bodové indexy.

Guess Chelsea W1209L2
2 590 Kč
+ doprava zdarma

Novinka

Hodinky z dílny oblíbené fashion značky Guess si na první pohled zamilují všechny dámy se zálibou v luxusu. Jejich stříbrný ciferník sází na minimalistický vzhled – zdobí ho jen drobné bodové indexy a špičaté ručičky. Pouzdro i tah jsou vyrobené z pozlacené ušlechtilé oceli.

Guess Crush W1223L1
2 080 Kč
+ doprava zdarma

Novinka

Hodinky z dílny fashion značky Guess si zamilují všechny dámy se zálibou v nepřehlédnutelných doplňcích. Celá plocha ciferníku je po celé ploše pokrytá čirými a růžovými krystaly Swarovski, které se při každém vašem pohybu oslnivě zatřpytí. Hodinky vám tak dokonale nahradí luxusní šperk.

Guess Crush W1223L3
2 790 Kč
+ doprava zdarma

Novinka

Hodinky z dílny fashion značky Guess si zamilují všechny dámy se zálibou v nepřehlédnutelných doplňcích. Celá plocha ciferníku je po celé ploše pokrytá krystaly Swarovski ve třech prolínajících se barvách, které se při každém vašem pohybu oslnivě zatřpytí.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.