Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dámské hodinky Guess sázejí na minimalistické provedení. Nechte se okouzlit zlaceným pouzdrem osázeným třpytivými kamínky. Nalezneme je také v zlatém ciferníku na místě indexů. Na zápěstí se hodinky připínají úzkým tahem. Hodinky jsou poměrně drobné a skvěle ozdobí i menší zápěstí.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Model: Blurri Barva: bílá Vzor: s potiskem Střih: regular fit Výstřih: kulatý Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Typ materi
můžete mít 30.9.
Barva: bílá Vzor: s potiskem Střih: regular fit Výstřih: kulatý Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Typ materiálu: bavlna Materiál: 100 % bavlna Model měří: 18
můžete mít 30.9.
Barva: černá Střih: pouzdrový Výstřih: kulatý Rukáv: krátký Délka: krátká Zapínání: zip, za krkem Typ materiálu: viskóza Udržitelnost: ekologický materiál Mater
můžete mít 30.9.
Model: Ceara Barva: černá Vzor: s nápisem Střih: rovný Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávů Zapínání: bez zapínání Materiál: 78 % polyester, 22 % ela
můžete mít 30.9.
Guess – cestovní kufr ze syntetiky (imitace kůže) s rozměry 44 × 76 × 30 cm se zavírá dvoucestným zipem (uzamykatelný uzávěr pro lepší ochranu před krádeží). Držadla jsou po stranách a na horní straně. Pohodlnou manipulaci zajišťuje držadlo s výsuvná konstrukce se dvěmi rameny…
můžete mít 30.9. - 1.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 10.10. - 15.10.
Dámská crossbody kabelka. Klopa se zapínáním na magnet.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Dámská oboustranná kabelka 2v1. S přehledným vnitřním prostorem.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Dámská kabelka. Zipové zapínání.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Barva: zlatá Vzor: s nápisem Zapínání: puzeta Materiál: chirurgická ocel
můžete mít 30.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 10.10. - 15.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 10.10. - 15.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 10.10. - 15.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 10.10. - 15.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 10.10. - 15.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Dámské sluneční brýle. Šedo-černá barva skel.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 27.9. - 30.9.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.