Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Složení parfému: kardamom, jasmín, koriandr, santalové dřevo, pomeranč, semínko mrkve, list fialky, krvavý pomeranč, pižmo, vanilka, broskev. Vlastnosti, které vystihují toaletní vodu Lacoste Touch Of Pink, jsou upřímnost, přirozenost a.
můžete mít 1.10.
Složení parfému: kašmír, růžový pepř, šalvěj muškátová, vetiver, hořec, bazalka. Sada toaletní voda 50 ml + sprchový gel 75 ml. Vůně, jež nepostrádá styl, šmrnc a mužnost To je pánská toaletní voda Match Point, vytvořená na míru nejen sportovně.
můžete mít 1.10.
Složení parfému: pepř, tangerinka, pačuli, santalové dřevo, kasie, bergamot, rajčatový list, růže.
můžete mít 1.10.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Booster je ztělesněním sportovního života. Přináší vitalitu a pohodu, povzbuzuje tělo i mysl. Pusťte se do toho s vervou, humorem a Boosterem, jedinečnou toaletní vodou, ze které čiší energie. Vůně je určena především pro mladé muže. Vůně byla na trh uvedena v roce 2006.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Tato pánská vůně Lacoste Pour Homme v sobě spojuje nekonvenční, leč rafinovaný styl. Je to svěží vůně a jak prozrazuje jednoduché pojmenování, je navržena pro muže, kteří dávají přednost moderním a mužným vůním. Patříte mezi ně i vy? Vůně byla na trh uvedena v roce 2002.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste Pour Femme byla vytvořena pro ženu, která má v sobě ryzí přitažlivost a půvab. Pro ženu, která má odvahu vyjevit své emoce a podělit se o své pocity. Žena Lacoste je spíše půvabná než krásná, zářící a vstřícná, ale nesnaží se flirtovat a svádět za každou cenu.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle French Panache z kolekce L. 12. 12 je chyprově-květinová vůně pro ženy. V úvodu ucítíte svěží bergamot, jemný růžový pepř a aromatický černý rybíz. Poté se rozvoní květinová kombinace růže a sambackého jasmínu podtrhnutá tóny šampaňského.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste představuje Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle – květinově-ovocnou vůni pro ženy. Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle Sparkling je roztomilá, veselá a hravá vůně s francouzským podpisem. Hlavu tvoří ovocné tóny mandarinky, červené jablko a ostružiny spolu s kořením.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste L. 12. 12. Rose Eau Intense je květinová toaletní voda pro ženy. Okouzlující, intenzivní, nespoutaná – ale i něžná a velmi ženská. Taková je toaletní voda, která se otevírá impozantním spojením pikantního černého pepře s jemným bílým čajem a svěží mandarinkou.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste Match Point Cologne je citrusově-dřevitá toaletní voda pro muže.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Kde jsou časy, kdy jediná barva vhodná a přípustná na tenis byla bílá? Nejen na kurty, ale do všech mačů, které nám život připravuje, teď vzhůru v červené! Vůní vítězů je pánská vůně Lacoste Red Style In Play.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste 100ml Eau de L.12.12 Blanc Eau Intense, Toaletní voda.
můžete mít 1.10.
Lacoste 100ml Eau de L.12.12 Blanc Eau Fraiche, Toaletní voda.
můžete mít 1.10.
Lacoste 100ml Eau de L.12.12 Rose Sparkling, Toaletní voda, Tester.
můžete mít 1.10.
Složení parfému: bílý čaj, santalové dřevo, sečuánský pepř, kosatec, cedr, mandarinka, pižmo, růže, květ bavlníku.
můžete mít 1.10.
Lacoste 100ml Eau de L.12.12 Rose Eau Intense, Toaletní voda, Tester.
můžete mít 1.10.
Lacoste 100ml Eau de L.12.12 Rose Eau Fraiche, Toaletní voda, Tester.
můžete mít 1.10.
Složení parfému: jasmín, cedr, dřevité tóny, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, zázvor, mandle, sladký pomeranč, rebarbora, kdoule, pižmo, ambra, černý pepř. Lacoste L´Homme Lacoste je dynamická vůně s dřevitými akordy, které elegantně doplní.
můžete mít 1.10.
Složení parfému: vetiver, ambroxan, pomerančová kůra, šalvěj muškátová, hořec, rebarbora, mandarinka, cashmeran, levandule.
můžete mít 1.10.
Historie značky Lacoste sahá až do roku 1933, kdy se René Lacosta rozhodl skončit se tenisovou kariérou a vrhnul se do světa módy. Značka je známa svým logem zeleného krokodýla, která vznikla za dob tenisové kariéry René Lacosty. Během Davis Cupu dostal tuto přezdívku od fanoušků a přenesl ji pak i do světa módy, kde se značka stala symbolem kvalitního oblečení.
Vstup této značky na trh doprovázelo dnes celosvětově známe polo tričko, které využívají ve velkém tenisté celého světa. V dnešní době se Lacoste netočí už jenom kolem oblečení, ale ve svém portfoliu má boty, kabelky a parfémy. Parfémy se vyznačují svěžestí a poskytují pocit volnosti. Tyto vlastnosti oceňují především mladí lidé.
Dnes má Lacoste miliony spokojených zákazníků po celém světě. Oblečení je velmi kvalitní, precizní a se stylovým designem. Lacoste předbíhá dobu svými originálními nápady a šmrcem, který svým produktům dává.