10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11475204

Carlos Gil: Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Carlos Gil: Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Autor: Carlos Gil
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Celý popis
314 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
314 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

18.12.2024 na výdejním místě
18.12.2024 - 20.12.2024 na vaší adrese

Popis

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!

Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.

Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

  • Datum vydání: 01. 06. 2021
  • Počet stran: 200
  • ISBN: 978–80–271–1296–8
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá