Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6790499

Collins Jim: Jak z dobré firmy udělat skvělou

Collins Jim: Jak z dobré firmy udělat skvělou

Autor: Collins Jim
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Celý popis
440 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
440 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu

27.3.2025 na výdejním místě
27.3.2025 - 28.3.2025 na vaší adrese

Popis

Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Jak byly skvělé? Po své transformaci vytvářely tyto firmy kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více, než společný výkon největších světových společností, jako např. Coca-Cola, Intel, General Electric a Merck. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco d

ruhá skupina zůstala jenom dobrá?

Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé – proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne.

Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky:

Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti.

Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace.

Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří.

„Některé klíčové koncepce objevené ve studii,“ poznamenává Jim Collins, „jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí.“

Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat?

  • počet stran: 304
  • produkt: Knihy – vázané
  • datum vydání: 11.9.2008
  • šířka: 174mm
  • výška: 25mm
  • hmotnost: 700g
  • ISBN: 978–80–247–2545–1
  • jazyk: česky