Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 12107273

Daniel Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Daniel Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Celý popis
Sleva 50 % 449 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
224 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
Sleva 50 % 449 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
224 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč

1.4.2025 na výdejním místě
1.4.2025 - 2.4.2025 na vaší adrese

Popis

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.

Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.

V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

  • Datum vydání: 01. 09. 2020
  • Počet stran: 512
  • ISBN: 978–80–271–1724–6
  • Vazba: Pevná bez přebalu lesklá